rooonja Skrivet 24 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Maj 2009 (redigerat) hej :) kan man spela online på sims 3? någon som vet? det skulle vara hur coolt som helst! eller? :D Redigerat 24 Maj 2009 av rooonja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Titowam Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 Jag har ju ingen aning. Har det ens släppts? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fuskgalning Skrivet 29 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Maj 2009 Jag har ju ingen aning. Har det ens släppts? Nä, det släpps på torsdag (den 4:e juni). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rooonja Skrivet 30 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 Jag har ju ingen aning. Har det ens släppts? nej det släpps på tisdag :D (2 juni) men jag tänkte om nån har läst nåt om det och om det stog nåt... :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 Nej det släpps 4:e juni. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rooonja Skrivet 30 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 (redigerat) Jag har ju ingen aning. Har det ens släppts? Nä, det släpps på torsdag (den 4:e juni). neej jag vill att det kommer 2 juni :o :P Redigerat 30 Maj 2009 av rooonja Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 http://www.game.se/acatalog/Sims_3.html Läs Den 4 Juni står det tydligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 Jag har ju ingen aning. Har det ens släppts? Nä, det släpps på torsdag (den 4:e juni). neej jag vill att det kommer 2 juni :o :P Själv har jag bokat collectors edition och jag vill också ha den tidigare som du vill men tyvärr så går det inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rooonja Skrivet 30 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 http://www.game.se/acatalog/Sims_3.html Läs Den 4 Juni står det tydligt ah jag såg det :( tack, jag trodde att det var 2 juni men men, asså hoppas det är online ochascoolt! :D haha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 Nej det går inte att spela online. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rooonja Skrivet 30 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 Jag har ju ingen aning. Har det ens släppts? Nä, det släpps på torsdag (den 4:e juni). neej jag vill att det kommer 2 juni :o :P Själv har jag bokat collectors edition och jag vill också ha den tidigare som du vill men tyvärr så går det inte. mhm :/ men jag sökte på google, när kommer the sims 3 ut, då kom det up 19 FEBRUARI, då tänkte jag: lite fel kanske :) ganska mycket tidigare än när det kommer ut! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 (redigerat) Det skulle komma ut 19:e februrari men spelet blev försenat till 4:e juni. Redigerat 30 Maj 2009 av Hellbringer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg