Raptomex Skrivet 25 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 Kollade nyligen på en smått rolig video. RuneScape irl pking. :) ps. Dem som inte spelar RuneScape kommer antagligen inte finna något roligt i det hela. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 25 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 LMAO xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 25 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 Jag skutade nyss spela runescape och detta var inte min humor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 25 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Maj 2009 loool 71 gf noob Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 Jag spelar inte runescape, men jag har tästat det, och även om jag skulle geekat det hela dagarna, så skulle jag nog inte tycka detta var något vidare roligt.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 27 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 Det jag tycker var roligt är ju när dem precis innan börjar så säger ju den ena "no veng". Och sedan så använder han The Vengeance i alla fall. Men som sagt, man måste spela RuneScape och veta vad veng är osv annars så kan detta klipp vara dött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 20040 Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 roflmao Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 Chuck Norris <3 Skön vid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maka Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 bästa runescape filmen EVER! XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 Omg Haxx0r@@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kontroll Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 Kollade nyligen på en smått rolig video. RuneScape irl pking. :) ps. Dem som inte spelar RuneScape kommer antagligen inte finna något roligt i det hela. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 Kollade nyligen på en smått rolig video. RuneScape irl pking. :) ps. Dem som inte spelar RuneScape kommer antagligen inte finna något roligt i det hela. ;) Det verkar som om du måste klaga på allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.