Raptomex Skrivet 19 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 Kollade nyligen på en smått rolig video. RuneScape irl pking. :) ps. Dem som inte spelar RuneScape kommer antagligen inte finna något roligt i det hela. ;) Det verkar som om du måste klaga på allt Låt honom klaga, han gör bara bort sig som vanligt. Det är ju bara pinsamt, men jaja, jag vet ju inte hur han "tänker". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 Kollade nyligen på en smått rolig video. RuneScape irl pking. :) ps. Dem som inte spelar RuneScape kommer antagligen inte finna något roligt i det hela. ;) Det verkar som om du måste klaga på allt Låt honom klaga, han gör bara bort sig som vanligt. Det är ju bara pinsamt, men jaja, jag vet ju inte hur han "tänker". Lol, men filmen äger ju(Raptos) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Den är mer lik runescape. Men även jag som bara har en lvl 49 i runescape så var den ganska rolig :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.