mussetusse Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 Hejsan! Jag har klarat alla stjärnor på world: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, och alla på 8:an, förutom den sista bossen som "har" peach. Jag fattar inte hur man klarar den??? snälla hjälp mig någon. För när jag kommer till den så kallade "checkpointen", så liksom upprepas banan ända till tiden är är ute eller jag dör. Snälla hjälp mig någon. :thanks: :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoGuy Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 Hoppa till 3:00 Man måste ta den rätta vägen, ifall man gör de så låter de "ding" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariofan96 Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 när du kommit till checkpointen fortsätter du och om du hör ett pling-plong-ljud är du på rätt väg. fortsätt tills du kommer till en stor dörr gå in och där är Bowser och Bowser Jr. :lol: :kung: ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 Och jag vet det enklaste sättet att klara Sista bossen på. Ha en mega Mushroom. När du kommer till Bowser och Bowser JR använd den och hoppa på dem. Då besegrar du dem jättelätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teofusk Skrivet 2 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2010 Det är bara att först gå nedersta vägen, sen översta vägen, sen mellersta vägen så är du framme! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dennison Skrivet 20 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2010 Hejsan! Jag har klarat alla stjärnor på world: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, och alla på 8:an, förutom den sista bossen som "har" peach. Jag fattar inte hur man klarar den??? snälla hjälp mig någon. För när jag kommer till den så kallade "checkpointen", så liksom upprepas banan ända till tiden är är ute eller jag dör. Snälla hjälp mig någon. :thanks: :) Hej! Jag hade flygare hela sista bossen. Behöver hjälp med world 8 bana 6 får ej fram den. Mvh Dennison Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shandera Skrivet 5 April 2010 Rapport Dela Skrivet 5 April 2010 Och jag vet det enklaste sättet att klara Sista bossen på. Ha en mega Mushroom. När du kommer till Bowser och Bowser JR använd den och hoppa på dem. Då besegrar du dem jättelätt. vavavavava? finns det mega mushroom på new super mario bros wii?????! isåfall, var finns dom?? Och jag vet det enklaste sättet att klara Sista bossen på. Ha en mega Mushroom. När du kommer till Bowser och Bowser JR använd den och hoppa på dem. Då besegrar du dem jättelätt. vavavavava? finns det mega mushroom på new super mario bros wii?????! isåfall, var finns dom?? okej det blev ett missförstånd så glöm vad jag har skrivit... <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
svaren Skrivet 24 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2010 hej jag är 10 när du kommit dit ska du först springa längst ner sen i miten sen överst. :D :D :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mrx0050 Skrivet 19 Oktober 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2010 Hejsan! Jag har klarat alla stjärnor på world: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, och alla på 8:an, förutom den sista bossen som "har" peach. Jag fattar inte hur man klarar den??? snälla hjälp mig någon. För när jag kommer till den så kallade "checkpointen", så liksom upprepas banan ända till tiden är är ute eller jag dör. Snälla hjälp mig någon. :thanks: :) först nederst sen högst upp sen i mitten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123pizza Skrivet 15 December 2012 Rapport Dela Skrivet 15 December 2012 Och jag vet det enklaste sättet att klara Sista bossen på.Ha en mega Mushroom. När du kommer till Bowser och Bowser JR använd den och hoppa på dem. Då besegrar du dem jättelätt.Meh det är ju fett tråkigt att göra så! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg