Hoppa till innehåll

New Super Mario Bros.


Rekommendera inlägg

Hejsan! Jag har klarat alla stjärnor på world: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, och alla på 8:an, förutom den sista bossen som "har" peach. Jag fattar inte hur man klarar den??? snälla hjälp mig någon. För när jag kommer till den så kallade "checkpointen", så liksom upprepas banan ända till tiden är är ute eller jag dör.

Snälla hjälp mig någon. :thanks: :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 7 månader senare...
  • 3 veckor senare...

Hejsan! Jag har klarat alla stjärnor på world: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, och alla på 8:an, förutom den sista bossen som "har" peach. Jag fattar inte hur man klarar den??? snälla hjälp mig någon. För när jag kommer till den så kallade "checkpointen", så liksom upprepas banan ända till tiden är är ute eller jag dör.

Snälla hjälp mig någon. :thanks: :)

Hej! Jag hade flygare hela sista bossen. Behöver hjälp med world 8 bana 6 får ej fram den.

 

Mvh Dennison

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Och jag vet det enklaste sättet att klara Sista bossen på.

 

 

Ha en mega Mushroom. När du kommer till Bowser och Bowser JR använd den och hoppa på dem. Då besegrar du dem jättelätt.

 

vavavavava? finns det mega mushroom på new super mario bros wii?????!

 

isåfall, var finns dom??

 

Och jag vet det enklaste sättet att klara Sista bossen på.

 

 

Ha en mega Mushroom. När du kommer till Bowser och Bowser JR använd den och hoppa på dem. Då besegrar du dem jättelätt.

vavavavava? finns det mega mushroom på new super mario bros wii?????!

 

isåfall, var finns dom??

 

okej det blev ett missförstånd så glöm vad jag har skrivit... <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
  • 3 månader senare...

Hejsan! Jag har klarat alla stjärnor på world: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, och alla på 8:an, förutom den sista bossen som "har" peach. Jag fattar inte hur man klarar den??? snälla hjälp mig någon. För när jag kommer till den så kallade "checkpointen", så liksom upprepas banan ända till tiden är är ute eller jag dör.

Snälla hjälp mig någon. :thanks: :)

först nederst sen högst upp sen i mitten

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 år senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...