saverty Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 De har haft en antal bilder på den sidan nu så troligen båda spelen. Och om jag förstått det här rätt så kommer Rising både till Xbox och Ps, men vet ni vad... konferensen i år var riktigt snurrig gällande det där xD Först kommer Kojima upp och säger att Metal Gear kommer till Xbox Sen säger en källa att det var Playstation och Pc På Sony's får vi sen se ännu en Metal gear till psp och då börjar man snacka om att det bara kan vara Xbox Sen tror jag man lyckades intervjua gällande frågan men där har jag inte följt med så mycket. Kort sagt, förvirring! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 det nya mgs rising kommer till ps3, 360 och pc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 det nya mgs rising kommer till ps3, 360 och pctack :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.