Hoppa till innehåll

MissingNO!


Rekommendera inlägg

  • Svar 42
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 2 månader senare...
  • 2 veckor senare...
Det är väldigt många som pratar om MissingNO på Pokémontrådar, så jag hade tänkt att jag skulle skriva lite fakta om MissingNO jag fått fråm en sajt...! Jag gillar inte att ljuga utan jag skriver vad jag tror, så säg inte att jag ljuger för då tror jag fel - och det är INTE att ljuga!

 

MissingNO är en Pokémon som först fanns på Pokémon Blå/Röd/Gul! MissingNO finns på Cinnabar Island's östra kust, och om du surfar där och väntar ett tag dyker han upp (eller är det en hon?)! Hur som helst, MissingNO (eller så var det 'M, som också är en viss MissingNO) kan antingen vara på lv. 0 eller över lv.100! Vissa skyller på att deras spel går sönder på grund av MissingNO men det är bara om man har tur eller otur!

Om du besegrar MissingNO/'M så får du ganska mycket EXP. Points, vad jag har hört! Om du fångar MissingNO, så kan det hända en del saker...

 

1. Om du är oturlig nog att redan har sex pokémon och har extra mycket otur så fastnar spelet varje gång du öppnar datan för att withdraw eller deposit Pokémon.

 

2. Om du har tur, händer ingenting. Men om du har tur så förändras bara din Hall of Fame. Det gör ingenting om du inte har kommit till Elit 4 än. För då händer ingenting, faktiskt... men annars kan de förvandlas till alla möjliga figurer. En tjej påstår (eller en kille) att en av hennes Hall of Fame Pokémon såg ut som ett skrämande skelett!

 

3. Om du har otur, så fastnar ditt spel och kanske till och med raderas. På grund av detta kallas den virus.

 

Det kan hända fler saker, men jag vet inte precis allt och kommer inte ihåg allt heller! 'M påstås antingen att VARA MissingNO eller så är det MissingNO's "släkting". Men båda är lika spökliknande!

Vissa ser MissingNO som ett spöke; som ett spöke i Lavender Tower innan du får Silph Scope! Men 'M är alltid en massa figurer ("pixels" på engelska, vet inte hur jag ska översätta det) som ser ut som ett omvänt L. MissingNO kan också vara ett "L" (oftast är han det) men vissa ser honom som ett spöke.

MissingNO sägs komma från "Glitch City", som verkligen finns! Det är i alla fall vad vissa säger. Gå längre ner på inlägget för att se sajten där jag hämtat info från!

MissingNO heter INTE Misingo, och den är INTE döpt efter en stad. Den bästa teorin är att den är en betapokémon de testade, och 'M också. Förmodligen. Eller så är det bara ett uselt skämt, eller så är det så att de glömde att ta bort det!

MissingNO betyder Missat Nummer, och den är #0. Den syns inte i PokéDexen och därför kallas den #0=Missat Nummer=MissingNO (Missing Number)

Det är VARFÖR den heter MissingNO. Kalla den INTE Misingo eller Missingo, för den HETER verkligen MissingNO. Det är som att kalla dig ex. Talle eller Jalle om du heter Kalle.

MissingNO är alltså antingen ett spöke; ett skämt; en betapokémon eller något annat! Här är sajten, den är på engelska. fråga någon om de kan översätta den om ni inte kan engelska för att det tar för lång tid för att översätta. Fusket om Glitch City finns också där. Det finns flera sidor om den så bara fortsätt!

http://www.dazzled.com/trsrockin/missingno.html

Jag tycker mycket om fuska.se och jag menar inte att föredra DEN sajten före fuska.se men ni MÅSTE bara hålla med om att de är bra på det där med MissingNO! själv vågar jag inte testa... :?

jag har själv erfarenthet av missigno först och främt möter man inte missigno på 0 eller 100 utan på 0, 70 eller 140 och missigno (som jag kallar den för att folk ska förstå) är en bugg.

 

sen skrev du "MissingNO finns på Cinnabar Island's östra kust, och om du surfar där och väntar ett tag dyker han upp (eller är det en hon?)! Hur som helst, "

 

man surfar och väntar inte bara, man ska prata med weedle gubben innan

har hört att om man har alla 150 i hall of fame pajar missigno inte hall of fame utan istället dyker två nya upp först Mew (mew kommer inte alltid )och missingno! missigno har ingen bild på sej och är en normal/flying......

min missigno har jämt en water gun och en psychic

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...