FireFly Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 Jag måste veta vad SameShark-koden är för att komma in till PokeDagisets Gård, elle rannat fusk som gör det! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 det är altid en j*vla gammel gubbe som blockerar vägen in för att komma in i dagiset asså i gården JO!! man kan visst då komma in jag gjorde det utan gameshark jag satte in 2 pokemon sen prata jag med den gubben sen så kom jag in. :1_ckyou: :1_ckyou: :new_kodomagnam: :new_alien: :new_321: :new_borgsmile: :new_bat_angel: :new_bat_angel: 8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 jaha får prova det men jag tror inte det går men man får ju prova allt lr hur ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokémon_älskaren Skrivet 4 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 det är altid en j*vla gammel gubbe som blockerar vägen in för att komma in i dagiset asså i gården JO!! man kan visst då komma in jag gjorde det utan gameshark jag satte in 2 pokemon sen prata jag med den gubben sen så kom jag in. :1_ckyou: :1_ckyou: :new_kodomagnam: :new_alien: :new_321: :new_borgsmile: :new_bat_angel: :new_bat_angel: 8) Överdriv inte med smilisar. Jag vill helst inte att ämnet jag har skapat blir stängt. Och var snäll och INTE svär! Om ni svär så skriv j*vla istället, ok!? jag vill inte att mitt ämne blir låst, bara... och ni snackar om R/S! Snacka om det i GBA-forumet! Det här handlar faktiskt om MissingNO! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 4 November 2003 Rapport Dela Skrivet 4 November 2003 Pokemon_älskaren, Man kan tydligen fånga en "MissingNo" inne på dagisgården på R/S, och då har det ju med MissingNo att göra! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 ja det kan man så det så min kompis har fångat en massa olika pokemon där inne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokémon_älskaren Skrivet 5 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 Okej förlåt, men TA DET LUGNT THE GHOST jag har inte sagt att jag inte tror på det heller! Dessutom sa jag bara åt dig och sluta med att skriva för många smilisar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 jaja okej då ja ska inte bli så arg i fortsättningen awwwwwwwwwwwww ibland överreagerar jag......... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 Hur kommer man in då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 jag vet inte när jag startade hans spel så var han inne i gården.......... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FireFly Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 Kan du fråga honom? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 6 November 2003 Rapport Dela Skrivet 6 November 2003 han vägrar att säga hur han kom in Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg