Hoppa till innehåll

Runescape


Gäst patrikking

Rekommendera inlägg

Gäst patrikking

Yo Yo!

 

Har gjort en rs gubbe för min föra blev snodd:(

Finns det några tricks eller fusk så att man går upp i lvl elr har mer pengar???

Plz, så snbbt som möjligt! ;)

 

 

Ps heter Black_ri98

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst patrikking

Kan ni eh... säga tricksen? Jag vet ju att det finns trick men vad jag menade är att hur man gör tricksen :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skaffa 60 i Woodcutting och dra yews.

Efter det får du hålla koll på grand exchange och kolla vad folk köper och få tag i det dom köper och sen sälja det.

Eller så går du med i en merchanting clan. Om inte det är sista utvägen är en BOT - Rsbot.org < Rekomenderas ej, det är för nollor.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag körde runescape, den korta tiden jag gjorde så brukade jag döda kor och ta deras skinn och sedan gå och sälja skiten i en bank i öknen. Tjänade några hundra tusen guld men sedan orkade jag inte med skiten. Jag tankade en bot och konfigurerade den så att den gick runt och högg träd och sålde skiten sedan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

När jag spelade så gjorde jag så att jag laddade ner RsBot. Drog till Camelot stället och sen pickade den flax åt mig, detta kräver dock att du är member. Tjänade 2mil på några dagar + man kan vara ute och göra något annat.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst patrikking

Ok tack för tipsen, ska försöka hinna med ;)

Men jag köpte Steel 'någonting' Box på exchange. Det är en box som det finns nästan alla steal grejer i den, hur öppnar man den??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Går att göra fusk till precis ALLT, men de som har dessa kunskaper sitter inte o nöter runescape...

 

men du kan alltid köra rune ess i början, ger väl helt ok med pengar för lägre levlar, sen om du har pengarna, kan du bli member, och sedan göra bow strings, det är ett av de bästa sätten att tjäna pengar på.

 

Inte levla till lvl 60 och hugga yews, får du får så otroligt mycket mer pengar per timme om du har rune pickaxe och kör rune ess, om du ska tjäna pengar genom yews så måste du vara minst 70+ i wc för att få en bra summa per timme

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok tack för tipsen, ska försöka hinna med ;)

Men jag köpte Steel 'någonting' Box på exchange. Det är en box som det finns nästan alla steal grejer i den, hur öppnar man den??

Gå in på Exchange > Set > Sen högerklickar du på ditt set som förmodligen ska ligga i din bag. Och trycker Exchange, har jag för mig.

 

Går att göra fusk till precis ALLT, men de som har dessa kunskaper sitter inte o nöter runescape...

 

men du kan alltid köra rune ess i början, ger väl helt ok med pengar för lägre levlar, sen om du har pengarna, kan du bli member, och sedan göra bow strings, det är ett av de bästa sätten att tjäna pengar på.

 

Inte levla till lvl 60 och hugga yews, får du får så otroligt mycket mer pengar per timme om du har rune pickaxe och kör rune ess, om du ska tjäna pengar genom yews så måste du vara minst 70+ i wc för att få en bra summa per timme

I made 80 wc idag.

Jo kanske det, Men jag tyckte att det var helt okej att köra på Yews :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...