Fan då, vi västeråsare får veta om vi kommit in den 3e Juli D:
Intagning Till Gymnasium
↗ till inläggetFan då, vi västeråsare får veta om vi kommit in den 3e Juli D:
Vi Oskarshamnare får reda på det första veckan i Juli. Säkert också den 3e skulle jag tro.
göteborgare har redan fått,YTC Sjöfart gött :gitarr: :sorcerer:
↗ till inläggetJapp^^ en kompis fick 250/250 :DIntag: 200 Din poäng: 200
På håret där asså ;)
↗ till inläggetMen lol pucko, du är ju intagen knasboll. :P
Portalens... Jag tyckte det var luffigt så jag valde ITG istället. :P
Men det kan väl fortfarande ändras?
Preliminärintagning -> Definitivintagning > Slutintagning
eller?
I göteborg får man ju bara preliminärt och definitivt besked. Vad jag vet har de inte ändrat ngt, eftersom min brorsa sökte på samma sätt som jag gjorde.
Jag bor i göteborg och om du kollar på förra årets intagningen här finns det 3 olika poäng, om man kollar på årets är bara preliminär och definitiv ifyllt.
Yees!
Jag kom in på Hotell- och Restaurant-Programmet.
210, var mina poäng.
↗ till inläggetDet är bara definitivintagning. Äru inne på det så är du garanterat inne. "Slutliga" är bara för reserv-ungarna om jag inte har fel.Jag bor i göteborg och om du kollar på förra årets intagningen här finns det 3 olika poäng, om man kollar på årets är bara preliminär och definitiv ifyllt.
↗ till inläggetYees!
210, var mina poäng.
Fint, kock utbildning? :) Satsar nog på att ta den också när jag börjar gymnasiet.
↗ till inläggetDet är ju på balder precis där jag ska gå B) vi ses kanske om 2-3 år då.↗ till inläggetYees!
210, var mina poäng.
Fint, kock utbildning? :) Satsar nog på att ta den också när jag börjar gymnasiet.
Jag valde teknik-IT.
min poäng: 210 p, medel var 250, lägsta intagningspoäng var 190.
↗ till inlägget↗ till inläggetYees!
210, var mina poäng.
Ja, jag tänkte bli kock med hopp om att bli näste Gordon Ramsay. Han är min kock-idol när det gäller matlagning.
Inte för att han skriker och säger fuck hela tiden då?
Nej, ärligt talat stör jag mig på honom när han svär.
Det låter så fult.
Nej, det är ju roligt :)
Ibland, kanske, men för det mesta går han i överstyr.
På Hells Kitchen ser man honom spotta och svära, och ibland slå sönder saker. Fast det kan ju bara vara överspelat.
↗ till inläggetMen nehe xD Precis som "Arga snickarn" på svensk tv. Dessa personerna får betalt för att leva den här tv-personligheten.Ibland, kanske, men för det mesta går han i överstyr.
På Hells Kitchen ser man honom spotta och svära, och ibland slå sönder saker. Fast det kan ju bara vara överspelat.
Kom in på IT-gymnasiet i södertörn - Specialutformat program med IT, elektronik och naturvetenskapliga kurser
min poäng =, 285 median = 200 :D
↗ till inläggetKollade lite på tabellerna och oftast är slutliga mindre än definitiva men inte alltid, är det verkligen säkert att jag kommer in?↗ till inläggetDet är bara definitivintagning. Äru inne på det så är du garanterat inne. "Slutliga" är bara för reserv-ungarna om jag inte har fel.Jag bor i göteborg och om du kollar på förra årets intagningen här finns det 3 olika poäng, om man kollar på årets är bara preliminär och definitiv ifyllt.