TechnoLover Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 När man gör uppdrag åt OG Loc, tror att det är andra eller tredje, så hör man honom rappa. Någon som vet vad den låten heter och vem/vilka den sjungs av? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 När man gör uppdrag åt OG Loc, tror att det är andra eller tredje, så hör man honom rappa. Någon som vet vad den låten heter och vem/vilka den sjungs av? Vad heter uppdraget, skulle fått lite hjälp på traven. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 30 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 Tror det var i introt till "Madd Dogg's Rhymes". OG Loc rappar något och så kommer en kille ut från toan och säger "Yo that shit sucks. Damn!" Den låten OG Loc rappade skulle jag vilja höra. Har fått den på hjärnan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 jag har den låten på datan :D om du vill ha den så ladda ner a tubecatcher som du hittar här http://atube-catcher.en.softonic.com/ så har du låten :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 31 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 Säg bara vad låten heter, tack. För jag använder 4U Youtube Video Downloader. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 (redigerat) http://www.youtube.com/watch?v=0YsdS00GI58 här är låten :) Redigerat 2 Juni 2009 av Eminem4Life Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 3 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Hmm, var nog inte tydlig nog. Jag vill INTE ha låten där HAN rappar. Jag vill ha den riktiga låten (om det finns någon) där han tagit det ifrån. Förstår du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eminem4Life Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Hmm, var nog inte tydlig nog. Jag vill INTE ha låten där HAN rappar. Jag vill ha den riktiga låten (om det finns någon) där han tagit det ifrån. Förstår du? jaha nu fattar jag sorry ka nej hjälpa dig då men kan försöka leta :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg