Zhug Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 Tja. Jag undrar ifall det finns gratis Drivrutinscanners, så man bara scannar så laddar den ner alla nyaste drivrutiner? Jag har googlat och laddat ner lite olika program men när man trycker på scan så står det att man måste registrera sig och måste man betala. :angry: Ifall det nu inte finns någon sån här gratis scanner så undrar jag ifall någon skulle kunna fixa fram en länk så jag kan ladda ner den senaste drivrutinen till mitt grafikkort, Radeon 9100 Pro IPG Series. Är väldigt tacksam ifall ni kan hjälpa mig. Ha det så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 (redigerat) Skulle underlätta om du skrev vilket operativsystem du har, t.ex Windows vista/xp, Linux whatever. och om du kör 32bit eller 64bit. Redigerat 31 Maj 2009 av Desajn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhug Skrivet 31 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 Skulle underlätta om du skrev vilket operativsystem du har, t.ex Windows vista/xp, Linux whatever. och om du kör 32bit eller 64bit. Har 32bits Windows xp. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.