Hoppa till innehåll

Finns Det Nåt Bra Gear?


addeB

Rekommendera inlägg

Tjenare igen alla fuskare! Här kommer en till av mina noobiga frågor ;) Det är så att jag hur haft fullt med honor ett bra tag nu men först nu kom jag på att man kanske kan använda det till nåt bra? kanske nåt som skulle funka i pve tillochmed? kollade i halls of legends där var det ända som verkade dugligt det där hatefull gladiator grejerna som kanske skulle kunna byta ut någon av mina noob grejer temporärt? men sen tänkte jag att jag länge försökt få nåt bra 2h vapen så man kan specca fury men jag hittade inga lvl 80 vapen där så jag undrar finns det nåt bättre gear en det där gladiator grejarena som skulle kunna byta utt mitt gear temporärt och finns det nåt ställe med lvl 80 vapen??? tack på förhand //addeB

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjenare igen alla fuskare! Här kommer en till av mina noobiga frågor ;) Det är så att jag hur haft fullt med honor ett bra tag nu men först nu kom jag på att man kanske kan använda det till nåt bra? kanske nåt som skulle funka i pve tillochmed? kollade i halls of legends där var det ända som verkade dugligt det där hatefull gladiator grejerna som kanske skulle kunna byta ut någon av mina noob grejer temporärt? men sen tänkte jag att jag länge försökt få nåt bra 2h vapen så man kan specca fury men jag hittade inga lvl 80 vapen där så jag undrar finns det nåt bättre gear en det där gladiator grejarena som skulle kunna byta utt mitt gear temporärt och finns det nåt ställe med lvl 80 vapen??? tack på förhand //addeB

Dalaran Underbelly har samma saker för Mindre Honor men lite Arena Points, lätt att få ArP om du kör 2v2 med nån polare för poäng, vapen får du på högre rating, typ 1.8k :P Furious Vapen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok, men det är så svårt att hitta nån att köra arena med som är ungefär jämnbra som mig alla mina polare är mycket bättre på pvp eller så kan dom typ inte spela sin klass (irl polarna alltså)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

håller med om att arms är bättre men sen finns det folk som tror fury är bettre men inte vet ett sk*t om warriors som inte låter arms speccade raida och påstår att det bara är till för pvp.... men jag håller mig nog till arms

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

håller med om att arms är bättre men sen finns det folk som tror fury är bettre men inte vet ett sk*t om warriors som inte låter arms speccade raida och påstår att det bara är till för pvp.... men jag håller mig nog till arms

Anta inte så mycket, både arms och fury fungerar lika bra i raids trots nerfen
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag tycker arms är roligare och bättre men det finns så många som inte fattat att arms funkar i pve, så ibland så känns det som man måste specca om om man vill raida mycket :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...