💬
Logga in
Fuska.se

Irlc - In Real Life Computer

459 svar · startad

Min energi är 0 och jag har inte pengar :cry:

2 Nov 2009
↗ till inlägget

VIKTIGT MEDDELANDE: LeetrN har inget med irlc att göra och han kommer inom kort bli permanent bannad från hemsidan så jag vill att ni ska hålla koll efter sånt här så ni inte blir av med era acc!

Dra åt jädrans, vilket hot.

Hur svårt är det inte att gå förbi det?

Den där sidan har länge varit öppen.

Har aldrig orkat påpekat det.

Trådstartare #403

du han blir bannad från hela coczo.se domänen alltså ip ban!

så nej han kommer inte förbi det!

↗ till inlägget

du han blir bannad från hela coczo.se domänen alltså ip ban!

så nej han kommer inte förbi det!

Hörtalats om vpn eller proxies?

Så jo, han kommer förbi.

Har han lyckats få ut databasen själv, borde han kunna komma runt en ip-ban också.

Sen använder dom flesta idag också dynamisk ip, så det blir ännu enklare.

7 Nov 2009
↗ till inlägget

Sen använder dom flesta idag också dynamisk ip, så det blir ännu enklare.

Bara banna ip-range.

Om dom nu inte får helt nya ip-adresser.

23 Jan 2010
Trådstartare #407

Från och med idag till 31 januari uppdaterar irlc buggar och många nya funktioner!

Som te.x anti-spam system och så man kommer kunna bygga datorer!

3 Feb 2010

Nice, mycket roligare nu! :)

Trådstartare #409
↗ till inlägget

Nice, mycket roligare nu! :)

Tack just nu håller jag på jobba på att man kmr kunna bygga datorer!
6 Feb 2010
Trådstartare #410

Nu kommer snart bygga dator och piratebay så vad ska finnas i piratebay?

↗ till inlägget

Ladda ner olika program som hjälper att hacka? Eller kanske man skulle kunna ladda ner brandväggar, antivirusskydd. Skulle också vara bra om man kunde få virus när man laddade ner/hackade. Då skulle man ju ha behov av brandvägg och antivirusprogram!
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Ladda ner olika program som hjälper att hacka? Eller kanske man skulle kunna ladda ner brandväggar, antivirusskydd. Skulle också vara bra om man kunde få virus när man laddade ner/hackade. Då skulle man ju ha behov av brandvägg och antivirusprogram!

Du kan ju också ha det så att man kan ladda ner virus osv, och ladda ner någon fil och lägga in virus i den filen, och sedan skicka den till någon annan.

Trådstartare #413
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Du kan ju också ha det så att man kan ladda ner virus osv, och ladda ner någon fil och lägga in virus i den filen, och sedan skicka den till någon annan.

japp funderar på att man ska göra så man kan ge andra virus osv.

Men nu ska jag lägga upp en omröstning här i forumet:P

btw

ifall virus kommer måste brandvägg komma!:P

Senast ändrad:

7 Feb 2010

Btw, gör det till en vana att det är "ifall" och inte "fall", sidan ser mer oseriös ut när det är skrivet i tal-språk.

Trådstartare #415
↗ till inlägget

Btw, gör det till en vana att det är "ifall" och inte "fall", sidan ser mer oseriös ut när det är skrivet i tal-språk.

Kan jag få en länk på något sådant ställe där de är så? :rolleyes:

Har inte vart inne på över ett halvår men det var ganska många ställen det stod "fall" istället för "ifall" på. Fast du kanske har fixat det nu, men jag antog motsatsen när du skrev "fall virus kommer måste brandvägg komma!:P "

Trådstartare #417
↗ till inlägget

Har inte vart inne på över ett halvår men det var ganska många ställen det stod "fall" istället för "ifall" på. Fast du kanske har fixat det nu, men jag antog motsatsen när du skrev "fall virus kommer måste brandvägg komma!:P "

haha jag ska försöka bättra mig ;)

Just nu håller jag på med the piratebay i staden och en uppgraderad bank!

9 Feb 2010
Trådstartare #418
↗ till inlägget

Alternativ bör läggas till: Inte aktiv (På andra frågan alltså, om man inte är aktiv, vilka tider ska man rösta för)

fixat!

Snart kommer the piratebay och en ny uppgraderad bank komma!

Men också ett ref system. Ifall du får vi säger 10 personer att registrera sig på din länk får du några poäng som du kan köpa dator uppgraderingar för!

18 May 2010

hur går det med sidan då :)?

19 May 2010
Trådstartare #420

Sidan har för tillfället inte fått en uppdatering på ett bra tag pgr av annat i vägen!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in