Hoppa till innehåll

Irlc - In Real Life Computer


laynus
 Dela


Rekommendera inlägg

Ha med så att t.ex. 5% av pengarna som man tar ut försvinner i banken. Och kan du inte göra en funktion så att man kan hacka varann? Den funktionen finns på många liknande klick spel.

 

Dessutom förstår jag inte varför någon har anmält mitt inlägg då flera av inläggen i tråden är likadana.

Redigerat av FridayPanda
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 459
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Nya datorer och ett till jobb!

Skriven den 2009-06-17

 

Ja som ni kanske ser så finns det ett jobb nu som heter Hacka Danmark men jag tror inga kommer hacka det på ett tag.

För att det kräver den nya datorn Viruz killer som kostar 190 miljoner RC!

Mvh admin

 

Skriven av admin

 

jag spam hackar italien :S

Redigerat av Banish
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ha med så att t.ex. 5% av pengarna som man tar ut försvinner i banken. Och kan du inte göra en funktion så att man kan hacka varann? Den funktionen finns på många liknande klick spel.

 

Dessutom förstår jag inte varför någon har anmält mitt inlägg då flera av inläggen i tråden är likadana.

Varför? Så är det inte i verkliga livet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nya datorer och ett till jobb!

Skriven den 2009-06-17

 

Ja som ni kanske ser så finns det ett jobb nu som heter Hacka Danmark men jag tror inga kommer hacka det på ett tag.

För att det kräver den nya datorn Viruz killer som kostar 190 miljoner RC!

Mvh admin

 

Skriven av admin

 

jag spam hackar italien :S

 

Det gör väl jag också, men nu har det gtt ett tag :)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Datornord: Ett forum på själva sidan hade varit ganska bra kanske, istället för att behöva gå igenom fuska hela tiden :)

Ja men ett problem jag kan inte koda det eller få tag på ett i så fall blir det ett externt?

 

Nu är det så här ni bestämmer! rösta nu!

Redigerat av datornord
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mindtwistah

Har 4 förslag till spelet.

 

1. Gör det svårare. På bara runt 4 dagar har jag fått de bästa datorerna och blivit nummer 1 på topplistan, lol.

 

2. Balansera spelet mer. Just nu är hacka med hacking points värdelöst, då hacka med datorer ger så mycket mer.

 

3. Ha lite mer realistiska offer. Tvivlar på att man efter ett par dagar kan hacka NASA, och man kan inte hacka länder :P. Borde vara mer "hacka en random person" den första veckan, sedan så hackar man en hemsida, webserver o.s.v., och kanske efter ett par månader så kan man hacka NASA.

 

4. Ha event targets :D Exempelvis:

"Vi har hittat en exploit i NSA's brandvägg, det krävs nu bara 100.000 skillpoints för att hacka den!"

När man klickar på "Hacka NSA" så får man ett vänta-meddelande, och kan inte hacka något annat under tiden. Då kan spelare också börja hacka NSA tills hackingpoints på alla når 100.000 sammanlagt. Då har man hackat dem och får dela på de stora belöningarna med de andra spelarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har 4 förslag till spelet.

 

1. Gör det svårare. På bara runt 4 dagar har jag fått de bästa datorerna och blivit nummer 1 på topplistan, lol.

 

2. Balansera spelet mer. Just nu är hacka med hacking points värdelöst, då hacka med datorer ger så mycket mer.

 

3. Ha lite mer realistiska offer. Tvivlar på att man efter ett par dagar kan hacka NASA, och man kan inte hacka länder :P. Borde vara mer "hacka en random person" den första veckan, sedan så hackar man en hemsida, webserver o.s.v., och kanske efter ett par månader så kan man hacka NASA.

 

4. Ha event targets :D Exempelvis:

"Vi har hittat en exploit i NSA's brandvägg, det krävs nu bara 100.000 skillpoints för att hacka den!"

När man klickar på "Hacka NSA" så får man ett vänta-meddelande, och kan inte hacka något annat under tiden. Då kan spelare också börja hacka NSA tills hackingpoints på alla når 100.000 sammanlagt. Då har man hackat dem och får dela på de stora belöningarna med de andra spelarna.

Event target kommer jag göra en nu den kommer kräva 300.000 i kodning och den som lyckas får 12.000.000 ;)

Det kommer upp inom kort!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...