Hoppa till innehåll

1 litet "fusk" till Pokémoncrater.com


Pokémon_älskaren
 Dela

Rekommendera inlägg

Pokemoncrater borde vara fuskfritt, tycker ni inte det? Det påminner lite om MissingNo. Jag kallar det själv för MissingNO även om det inte har något namn...

Det behöver inte vara exakt som jag, men det funkar överallt... jag bara tar det exempel JAG gjorde... det kanske inte funkar varje gång, men det är enklast om du vet hur man kopplar in och ut internetsladden, för det var det som fick mig att få detta...!

 

Jag gick till det första området där man fångar Pokémon och fick först tag i Oddish! Jag tänkte just gå till fajten när jag skulle äta middag! Min mamma sa åt mig att jag skulle stänga av datan men jag sa att det var ett "online spel" och om jag gick dit igen skulle allt försvinna! Så min pappa drog ut internetsladden, men det visste inte jag! Så jag försökte gå vidare i min fajt för att avsluta den genom att fånga Oddish, men eftersom det var "Sidan kunde inte hittas" så misstänkte jag att pappa hade dragit ut sladden och satte in den igen! När jag tryckte på refresh var allting jättekonstigt. Det fanns ingen bild, alla var på lv. 0 och alla hade 0 Hp och jag blev förvirrad. Jag trodde det skulle ordna sig med att kasta en PokéBall och kanske få Oddish tillbaks! När jag sen kollade Box nr 1 där jag lagt den hette den och den hade inga attacker och var på lv. 0 och hade inga attacker! Efter middagen så skulle jag se om jag kunde fajtas med den och letade efter en ny Pokémon. Till min stora otur hittade jag en SHINY ODDISH, men jag tänkte att det kunde vara en bra idé att testa. Så jag lät min mystiska Pokémon att fajtas, men så fort jag antog matchen så hade jag förlorat och min Shiny Oddish var försvunnen! Eftersom den hade 0 Hp kunde den inte ens skadas, eller hur? Så nu har jag en mystisk Pokémon jag inte vill ha istället för min fina Oddish! Här är en lista på vad du ska göra om du inte fattade:

 

1. Leta upp en Pokémon. Vilken som helst, det spelar ingen roll.

2. Om du vet hur man drar ut en internetsladd, gör det. Om du inte vet, tryck bara på Refresh/Uppdatera. Om du har dragit ut internetsladden så kommer det bara vara "Sidan kunde inte hinnas". Sätt tillbaka internetsladden och tryck på Refresh/Uppdatera. Nu har du väl kommit till samma sida som jag? Var inte orolig, din Pokémon har inte försvunnit -men däremot din motståndare. Fånga den med en PokéBall (slösa inte med någon dyrare, det här går lätt!)... det konstigaste är att båda har 0 HP, är på lv. 0 och har inga attacker! Så det är bara att fånga den, annars så står det att du har förlorat matchen.

3. När du fångat den, gå och kolla där du lagt den (vilken box). Ser du? Inga attacker, 0 Hp, Lv. 0. Om detta inte funkar, gör om tricket. Nogrannare...

4. Gå och sök upp en Pokémon. Om du hittar någon du SÄKERT vill ha, så gör inte detta trick. Spara det till senare, i så fall, om du stöter på en Pokémon du VILL ha. När du väl sökt upp en Pokémon som du inte behöver eller är vanlig, så sätt din okända Pokémon i matchen. Se? Du har redan förlorat!!!

 

Det är ett ganska onödigt trick men testa. Om du hittar nåt att göra med den, var snäll och PM:a mig. Jag vet inte om det går att evolvera den. Om den är en MissingNo borde den utvecklas till Kangaskhan!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...