Colae Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 (redigerat) Hur får man vapnet som gör motståndarna till kossor och sånt?Jag vill ha det men vet inte hur man skaffar det.Är glad om ni kan svara snabbt! EDIT: menar muuteraren. Tack Colae! Redigerat 8 Juni 2009 av Colae Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KILLPOINT Skrivet 20 November 2010 Rapport Dela Skrivet 20 November 2010 Du måste ha dayni moon(där man slåss mot luna)när du hoppar ut ur skeppet och går ner spring ner dit du ser ett hus och dödar fienderna och sen går du in och då blir det natt då blir lammen vargar du dödar dem och sen tror jag du får den jag kommer inte riktigt ihåg Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 5 December 2010 Rapport Dela Skrivet 5 December 2010 Tror du skulle köpa den, minns ej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst FatCat Skrivet 17 December 2010 Rapport Dela Skrivet 17 December 2010 Pfft.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg