BURK Skrivet 2 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 KingsAge.se är ett nytt spel som är väldigt likt tribal wars jag har själv börjat spela det och jag tycker det är ganska kul så gör gärna en användare och ta syd-öst om ni vill komma nära mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 30 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2009 tycker det är mycket sämre än tribal. 1.Mindre enheter och alla soldater/hästar byggs i samma hus. 2.Mycket sämre menyer och svårare att förstå 3.Sämre stam/klan alternativ bra saker= 1. Bra grafik 2. Inte överfullt av spelare sompå tribalwars, så man har en chans på spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 Jag kör själv kingsage men jag är med i en välig bra klan som ligger 2:a i kingsage! hehe! Så jag ligger bra till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 12 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2009 Förstår inte på mig när olika spel ska härma något som redan finns.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.