http://www.fuska.se/grupper/start.php?id=136
varför tillåts inte man få vara med i gruppen längre =/?
http://www.fuska.se/grupper/start.php?id=136
varför tillåts inte man få vara med i gruppen längre =/?
Det är 448 medlemmar, så gissa en gång.
det får plats 5000?
4552 platser kvar.
Jag skulle kunna vara med där? Eller är jag inte mogen nog?
Jag vet inte varför admin har stängt medlemsitagningen men det finns säkert nån bra anledning.
moderatorer kanske skulle kunna checka listan istället för admin (om det är han som gör det?)
moderatorer gillar att göra sånt :)
Member is back to business. Fråga admin varför dom har stängt av det.
Alla kanske inte är mogna nog? :)
bara för det så bör man ju få ansöka och kolla om man är det :)?
måste man vara mogen nog hmm... ska tänka på saken :huh:
Förut hette det +15 forumet eller nått. Skulle vilja att det var så igen, för jag börjar tröttna på 13-14 åringarna som själva anser sig själv vara mogna och pratar om jobbiga saker.
Sen finns det antagligen mogna 13-14 åringar också :)
↗ till inläggetMajoriteten är för liten för att riskeras :(Sen finns det antagligen mogna 13-14 åringar också :)
Även om jag är 14 så fyller jag 15 i höst och om det kommer bli ålderkorrekta kickningar borde jag ju få stanna kvar.
jag tycker att det skulle få mer personer in i sommaruppdateringen :)!
Gruppen för dig som vill diskutera mer vuxet snack
Det här gruppen/forumet är till för dig som vill diskutera ämnen som kanske inte är så passande för yngre människor. Känner du att du inte är mogen så rekommenderar vi dig att inte vara inne i det här forumet. Tanken med det här forumet är att olika frågor skall kunna tas upp, frågor som kanske inte är så lämpliga för yngre.
Regler
Sköt dig så blir du kvar i gruppen, annars blir du utkastad och i värsta fall varnad. Generellt kommer det vara väldigt fritt i forumet om vad man får skriva och göra. Det finns ingen åldersgräns för att gå med i gruppen, men vi rekommenderar 15år.
OBS! Inga nya medlemmar accepteras eller läggs till i denna grupp!
Varför vet dock inte.
men eftersom det är uppdatering här nu på sommaren så kan det ju vara något?
Kan man inte ens stava till Medlemmar eller ha vett nog att skriva med stor bokstav i början av varje mening förtjänar man inte att vara medlem i gruppen heller.
det är skillnad då jag skriver på papper eller dator. Visst, "det är alltid bra att skriva så att man lär upp sig"...
aha, så alla som har dyslexi får alltså inte vara med, fint.
↗ till inläggetMajoriteten av alla pundhuven/P12or på det här forumet har inte dyslexi, men de stavar fel ändå :Pdet är skillnad då jag skriver på papper eller dator. Visst, "det är alltid bra att skriva så att man lär upp sig"...
aha, så alla som har dyslexi får alltså inte vara med, fint.