Hoppa till innehåll

Tips Om Specc För Warrior


Rekommendera inlägg

Hejsan!

 

Ja är inte särskillt kunnig på wow men vill självklart att min warrior skall speccas så bra som möjligt..

 

Vill ha dps anpassad och undrar vad som är smartast. 2 enhandsvapen eller ett 2 hands.

 

dessutom skulle jag gärna ha förslag på vad jag ska satsa på arms eller fury och exakt vila olika färdigheter jag skall välja där... Har nästan förstått att det e arms som gäller men söker ju mer precist än så!

 

Tack på förhand med hoppfulla hälsningar/ Fjalar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vilken level är du?

 

 

 

 

 

är lvl 25 och tänker mig att han skall vara lätt att levla med förstås men gärna ett också ett förslag på optimerad speccad lvl 80 plus lämpliga gear!!

 

Förresten vart lär man sig allt detta? Känns ju som att det finns fruktansvärt många olika kombinationer att välja på! Vill verkligen lära mig hur allt funkar!

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vilken level är du?

 

 

 

 

 

är lvl 25 och tänker mig att han skall vara lätt att levla med förstås men gärna ett också ett förslag på optimerad speccad lvl 80 plus lämpliga gear!!

 

Förresten vart lär man sig allt detta? Känns ju som att det finns fruktansvärt många olika kombinationer att välja på! Vill verkligen lära mig hur allt funkar!

 

Allt är bara uppställningar och kalkylationer, tar visserligen tid men när elitist jerks ger dig uträkningar svart på vitt så är det lätt att förstå, att bara improvisera i en build fungerar aldrig
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fjalar; Den bästa DPS specccen i lvl 80 är den jag har, http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...amp;n=Svenstomp , tror nog jag är den bästa DPS warriorn på forumet (som fortfarande är aktiv), i levling ska man nästan köra BG specc för att man inte dör lika lätt.

 

http://www.wowwiki.com/Warrior_builds#Fury

för levlingspecc, fury är tbh det bästa till lvl 60 :>

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...