gabrielhällqvist Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 när man är på lopp 51 (sprint) så kan jag aldrig vinna det är så j*vla svårt :angry: . finns det nåt fusk så att man slipper den dära banan eller om ni kan ge mig ett tips hur man ska göra så det blir lite enklare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super-fox Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 den e ju skit enkel det blir ännu svårare när du e på 111! men jag ahr ett tips kör på lättaste graden om det e för svårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
charger Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Du kanske borde köra racet på lätt. om du redan gör de så rekommendarar jag att ta det lungt(kör banan efter du har sovit så du är helt lugn, inge stress vettö). Kan du beskriva banan lite? Ta en printscreen på bilden på banan före racet och skicka den till min mail. [email protected] Du kan också om du redan inte har gjort det vilket du redan har gjort, att trimma bilen till max. Som sagt, hoppas att det hjälper(förmodligen inte). /Jacke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.