Nacke3000 Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Skrivet 5 Juni 2009 Tjena :lol: !!! På metroid prime 3 så har jag fastnat. Jag har precis tagit över rymd piraternas planet och vill veta vad man ska göra nu. Alltså det är den planeten där det finns farligt regn. Jag har fått den regn imuna rustnings uppgraderingen och dom goda trupperna har tagit planeten och står placerade över allt typ. Men nu är det så att dom har ett hemligt gömmställe och jag måste ta mig dit. På kartan står det markerat vid en portal. Om jag går in i portalen så är det återvännds gränd. Och jag behöver en uppdatering av mitt vapen för att kunna öppna. Och sen får man ingen mer hjälp. Så jag ska antagligen leta efter ett uppdaterat vapen för att komma vidare tror jag. Så frågan är alltså vart får man vapnet (om man ska ha det nu) eller hur kommer man vidare? SNÄLLA JAG BEHÖVER SVAR!!! Skulle bli mycket tacksam om jag fick svaret fort :D Ha det så bra och ha ett helskönt sommarlov!!! Citera
saverty Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Skrivet 5 Juni 2009 http://guides.ign.com/guides/748547/ Vad skulle vi göra utan guider? :P Citera
Chagi Skrivet 8 Juli 2009 Rapport Skrivet 8 Juli 2009 Om jag har förstått rätt ska du nu till G.F.S Valhalla och luska ut hemligheterna där... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.