Rallypacker Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Jag har pokémon silver och undrar hur man tar sig förbi dom där strömvirvlarna? Jag vet att man måste få ett item men inte vart. Vore schysst om ni hjälpte mig! En annan fråga... Vilken level blir Onix Steelix? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super-fox Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 jag har för mig att du behöver lägga en sak på han byta tillbaka han så e han e steelix men jag kan komma ihåg fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokecard Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 du ska ge honom metal coat och byta så blir han steelix. i mahogany town ska du gå in i huset ok hjälpa lance så får du hm 06/whirlpool ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 10 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Vilket hus och vart får man metal coat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokecard Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 huset åvanför gymet. men jag vet inte riktigt vatr man får metal coat ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Den får man på S.S Anne när du lekt med den där tjejen!!!! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokecard Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 just de så var det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 11 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Den får man på S.S Anne när du lekt med den där tjejen!!!! ;) Vart leker man med tjejen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokecard Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 när du klarat ligan kan du komma till s.s anne. och om du gör uppdraget så får du den av en där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 12 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Menar du ligan man måste klara efter gymmen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokecard Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 japp dom menar jag ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GoldenSun Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 vart får man houndour på pokemon silver?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg