5FJSKFJSKGJES Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 ett nytt kan ju ändå menas att han köpte en begagnad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 Köpte det begagnat. Men såg inte gammalt ut eller någotsådant! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 10 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 Han skull sagt: "Jag köpte ett nytt, det var begagnat" så man fattar -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Jag fattade att det var begagnat, men 300kr är grymt billigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
buttran101 Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2009 ¨300!? :student: du har tagit studenten i köp av ps2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saljerdiablo Skrivet 3 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juli 2009 Tjena! När jag startar mitt ps2 så kommer introt upp (Dem blåa rutorna och det). Sedan kom browser och det andra upp men skivan laddade inte. Sen testade jag med en annan skiva men funkade inte heller. Har testat att blåsa överallt men funkar fortfarande inte! Tror att det är lasern det är fel på men finns det något sätt jag kan fixa det på? Har haft ps2 2 - 3 år tror jag. antar att lasern är sönder, då kommer den inte kunna läsa av skivorna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filip99 Skrivet 18 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2009 Min ps2 är ochså sönder med lasern tror jag. jag har en model nummer SCPH-75004 snälla hjälp mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg