Xon1 Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 Varför står det You must return to world 136 where you target was assigned or you will lose them in 7 minutes?! Förlorar jag mina saker då?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 skulle tro att de menar att om du byter värld så kommer den du jagar att inte ha nån Bounty på sig så du får inte dens grymma dropp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xon1 Skrivet 7 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 Jahaaaaaaaaaaaaaa! Så är det så man får ''grymma drops'' Trodde man bara döda någon så fick man bra drops :D En kille var min target han dödade mig jag tog hela min rustning till banken ville dö. sen visa han dropsen: Rune platebody, green dragon hide , och en rune warhammer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaark91 Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 inte illa det :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg