tatanka Skrivet 7 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2009 Jag bara undrar vad dom olika magierna gör. jag vet ju förstås eld,is och blixt men dom andra ty aero,gravitation(eller vad den nu heter) och stop, vad gör dom? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Jag bara undrar vad dom olika magierna gör. jag vet ju förstås eld,is och blixt men dom andra ty aero,gravitation(eller vad den nu heter) och stop, vad gör dom? aero är typ en sorts skydd, gravity är en magi som både skadar och drar ner fienden till marken även lådor som är högt upp (hollow bastion), stop gör att du stoppar motståndaren så den inte kan röra sig men du kan inte skada de då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jbt Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Jag bara undrar vad dom olika magierna gör. jag vet ju förstås eld,is och blixt men dom andra ty aero,gravitation(eller vad den nu heter) och stop, vad gör dom? aero är typ en sorts skydd, gravity är en magi som både skadar och drar ner fienden till marken även lådor som är högt upp (hollow bastion), stop gör att du stoppar motståndaren så den inte kan röra sig men du kan inte skada de då. jo man kan skada dom men skadan kommer inte förren stop magin tar slut ^^ aero e en lifesaver mot the phantom btw ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 om du vet vad de gör så vrf frågar du då???????? :huh: :huh: :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jbt Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 om du vet vad de gör så vrf frågar du då???????? :huh: :huh: :huh: fråga om vadå.. :S om man inte frågar så får man aldri veta.. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 du frågade vad de gjorde och då svarade jag och sen så rättar du det jag har skrivit fel.då vet du ju vad de gör och då är det helt onödigt att lägga ut en sån tråd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jbt Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 du frågade vad de gjorde och då svarade jag och sen så rättar du det jag har skrivit fel.då vet du ju vad de gör och då är det helt onödigt att lägga ut en sån tråd fast ja la inte ut tråden .. så.. egentligen så försökte ja hjälpa nån annan ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 oj sry tittade fel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jbt Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 oj sry tittade fel hehe d lungt.. ^^ tog bara lite illa upp ;: hahaha.. ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 jag svarade på så många av de trådarna du hade startat så efter ett litet tag tog jag för givet att du var trådskaparen! ;: ;: ;: ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jbt Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 jag svarade på så många av de trådarna du hade startat så efter ett litet tag tog jag för givet att du var trådskaparen! ;: ;: ;: ;: hoppas du har lärt dej en läxa.. ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tatanka Skrivet 22 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 :thanks: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg