tatanka Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Jag har kommit till hollow basision (eller vad det nu heter) och kommer ingen stans. Jag har klarat riku men när jag kommer till den där lilla dörren vet jag inte vad jag ska göra! Snälla, hjälp! :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jbt Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 Jag har kommit till hollow basision (eller vad det nu heter) och kommer ingen stans. Jag har klarat riku men när jag kommer till den där lilla dörren vet jag inte vad jag ska göra! Snälla, hjälp! :cry: om du e en heartless o måste komma till hallen går d att bara hoppa över kanten o du kommer ganska långt ner.. ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 kolla gamefaqs.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tatanka Skrivet 22 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2009 ok jag har klarat det stället nu men jag försöker sticka till end of world och då kan jag köra dit med gummiskeppet och så men när jag försöker "landa" blir skärmen svart och det enda som hörs är vind och sånt! Är det en bugg eller måste jag klara nåt annat först? Jag har försökt klara lite cupper undertide men dom är jätte svåra.... :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jbt Skrivet 23 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juli 2009 ok jag har klarat det stället nu men jag försöker sticka till end of world och då kan jag köra dit med gummiskeppet och så men när jag försöker "landa" blir skärmen svart och det enda som hörs är vind och sånt! Är det en bugg eller måste jag klara nåt annat först? Jag har försökt klara lite cupper undertide men dom är jätte svåra.... :unsure: hmm testa ba att gå fram för man ska ju landa i en grotta om ja minns rätt.. :P hhehe ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tatanka Skrivet 8 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 ok jag har klarat det stället nu men jag försöker sticka till end of world och då kan jag köra dit med gummiskeppet och så men när jag försöker "landa" blir skärmen svart och det enda som hörs är vind och sånt! Är det en bugg eller måste jag klara nåt annat först? Jag har försökt klara lite cupper undertide men dom är jätte svåra.... :unsure: hmm testa ba att gå fram för man ska ju landa i en grotta om ja minns rätt.. :P hhehe ;) ja, men det fungerar inte! Jag har testat att trycka på alla knappar och sånt men inget händer! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jbt Skrivet 11 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Augusti 2009 ok jag har klarat det stället nu men jag försöker sticka till end of world och då kan jag köra dit med gummiskeppet och så men när jag försöker "landa" blir skärmen svart och det enda som hörs är vind och sånt! Är det en bugg eller måste jag klara nåt annat först? Jag har försökt klara lite cupper undertide men dom är jätte svåra.... :unsure: hmm testa ba att gå fram för man ska ju landa i en grotta om ja minns rätt.. :P hhehe ;) ja, men det fungerar inte! Jag har testat att trycka på alla knappar och sånt men inget händer! hmmmm... ska nog kolla hur d ser ut minns inte.. hoppas ja har nån sparning där ja har kommit så långt.. XP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tatanka Skrivet 17 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Det verkar som det var fel på vårat gamla Playstation för nu när i har ett nytt fungerar det. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jbt Skrivet 1 April 2010 Rapport Dela Skrivet 1 April 2010 Det verkar som det var fel på vårat gamla Playstation för nu när i har ett nytt fungerar det. :P haha typiskt.. :P lycka till ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg