Gäst patrikking Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Hej! Har gjort en film om gta 4 och tänkte lägga upp den på Youtube. Men när jag skulle lägga upp den så stog det att filen är för stor. Så jag skulle titta om det stämde. Filen var 1G och några MB!!! Asså filmen e typ bara 6 minuter lång. Hur gör man så att filen blir mindre?? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IntellarN Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Hej! Har gjort en film om gta 4 och tänkte lägga upp den på Youtube. Men när jag skulle lägga upp den så stog det att filen är för stor. Så jag skulle titta om det stämde. Filen var 1G och några MB!!! Asså filmen e typ bara 6 minuter lång. Hur gör man så att filen blir mindre?? :( Delar den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Och hur gör man det?!?!?!? + Så vet jag att det fins ett program som man kan göra filen mindre fast vet ej vad det heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Tanka ffdshow och VirtualDub så ska du se att du kan koda om din film på någon minut till mycket mindre storlek. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Kan jag typ ladda ner bara en av dom filerna? palla ha 2, men om det behövs så är det NP :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IntellarN Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Kan jag typ ladda ner bara en av dom filerna? palla ha 2, men om det behövs så är det NP :) Men om du inte pallar ladda ner 2 filer så kanske inte någon PALLAR att hjälpa dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Ja kanske, kanske... Vet alldrig, iallafall inte du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Du kan ju ändra format. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 Du kan ju ändra format. Tack :lol: Du kan ju ändra format. Tack :lol: Men med vilket program. Jag har Any video converter, men Vilka filer kan man ladda upp på youtube? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst csexpertz Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 Du kan ju ändra format. Tack :lol: Men med vilket program. Jag har Any video converter, men Vilka filer kan man ladda upp på youtube? Testa ändra rsourcen. så går allt mkt bättre :lol: <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 9 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2009 EDIT: Har fixat problemet. Den hära tråden kan stängas :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.