TechnoLover Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Skrivet 11 Juni 2009 Jag får inte igång min externa hårddisk. Normalt brukar den starta direk, men nu så står den bara och blinkar. Vad är det för fel? Citera
PotTe Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Skrivet 11 Juni 2009 (redigerat) Jag får inte igång min externa hårddisk. Normalt brukar den starta direk, men nu så står den bara och blinkar. Vad är det för fel? Det kan vara för att du har tappat den, eller något sådant, Det kan vara felet --> Eller så kan det vra något fel med drivrutinerna, testa installera om den. dvs "Feedback". Redigerat 11 Juni 2009 av PotTe Citera
Fuzioner Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Skrivet 11 Juni 2009 Den kanske har gått sönder, dvs att du har tappat den som PotTe sa. Kanske också kan ha nåt med dens drivrutiner att göra? Pröva att installera om den om du fick med nån skiva. Citera
Banish Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Skrivet 11 Juni 2009 Testa ta ut den ur kabinetten och montera den i datorn. Citera
TechnoLover Skrivet 11 Juni 2009 Författare Rapport Skrivet 11 Juni 2009 Testa ta ut den ur kabinetten och montera den i datorn. Den funkar nu. Jag drog ut alla sladdar och satte i dem igen. Den måste bara varit överhettad eller något. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.