CandyEater Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Tjo, ja har letat men inte hittat. Hur låser man upp gubbarna från Gow 1? Gubbarna Carmine/Minh/RAAM jag har låst upp Achievements “A Dish Best Served Cold” “Time to Remember” Och Act one i Gow 1 men sen när jag spelar 2:an så finns dom inte där. Hur ska jag gra för att det ska funka? Har funderar länge? Någon tack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShigeruMiyamot Skrivet 17 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2009 jag hade samma problem, hade gjort dom achievments man ska göra i GoW 1, men sen spelade jag GoW 2 LIVE och då var alla upplåsta. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CandyEater Skrivet 22 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 Okej, tack =) Måste skaffa det då ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.