zazaza Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 när man är i "the temple of the ocean king" i sydväst när man ska rita något på en tavla så man kommer in till än annan våning kan ni säga hur man ska rita? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 Fel forum + dålig rubrik. Flyttas... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 HaHa är du åckså fasst där!! Jag var det men kom på svaret väldigt lustigt haha. Det står att man ska sätta ihop kartorna. Jag försökta allt. När jag kollade på dom 2 kartorna blev jag sur att jag inte hittade svaret så jag stängde ihop dset då kom jag vidare. Asså när man har dom 2 kartorna uppe så ska man stänga ds locket. (inte stänga av strömmen) Då kommer man vidare.och sen öppna förstås. Lycka till! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 12 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 HaHa är du åckså fasst där!! Jag var det men kom på svaret väldigt lustigt haha. Det står att man ska sätta ihop kartorna. Jag försökta allt. När jag kollade på dom 2 kartorna blev jag sur att jag inte hittade svaret så jag stängde ihop dset då kom jag vidare. Asså när man har dom 2 kartorna uppe så ska man stänga ds locket. (inte stänga av strömmen) Då kommer man vidare.och sen öppna förstås. Lycka till! tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 12 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 HaHa är du åckså fasst där!! Jag var det men kom på svaret väldigt lustigt haha. Det står att man ska sätta ihop kartorna. Jag försökta allt. När jag kollade på dom 2 kartorna blev jag sur att jag inte hittade svaret så jag stängde ihop dset då kom jag vidare. Asså när man har dom 2 kartorna uppe så ska man stänga ds locket. (inte stänga av strömmen) Då kommer man vidare.och sen öppna förstås. Lycka till! det funkar ju inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 ??? Du är vell längst ner i templet och ska para ihop 2 kartor? Konstigt men det borde funka. Man kollar på kartan man ska kopiera och stänger ds luckan i några sec ovh sen öppnar så ska det funka. hmm... Konstigt. Sorry då kan jag inte hjälpa :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 15 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 ??? Du är vell längst ner i templet och ska para ihop 2 kartor? Konstigt men det borde funka. Man kollar på kartan man ska kopiera och stänger ds luckan i några sec ovh sen öppnar så ska det funka. hmm... Konstigt. Sorry då kan jag inte hjälpa :( jag var på den första när man skulle göra ett timglas men tack ändå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 Gör ett timglas allra först på dörren. Sedan ska du görra en triangel symbol som du hittar i Zauz hus! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg