Hoppa till innehåll

Zelda Ds

zazaza

Rekommendera inlägg

HaHa är du åckså fasst där!! Jag var det men kom på svaret väldigt lustigt haha.

Det står att man ska sätta ihop kartorna. Jag försökta allt. När jag kollade på dom 2 kartorna blev jag sur att jag inte hittade svaret så jag stängde ihop dset då kom jag vidare.

Asså när man har dom 2 kartorna uppe så ska man stänga ds locket. (inte stänga av strömmen) Då kommer man vidare.och sen öppna förstås.

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HaHa är du åckså fasst där!! Jag var det men kom på svaret väldigt lustigt haha.

Det står att man ska sätta ihop kartorna. Jag försökta allt. När jag kollade på dom 2 kartorna blev jag sur att jag inte hittade svaret så jag stängde ihop dset då kom jag vidare.

Asså när man har dom 2 kartorna uppe så ska man stänga ds locket. (inte stänga av strömmen) Då kommer man vidare.och sen öppna förstås.

Lycka till!

tack
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lycka till!

det funkar ju inte

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

???

Du är vell längst ner i templet och ska para ihop 2 kartor?

Konstigt men det borde funka.

Man kollar på kartan man ska kopiera och stänger ds luckan i några sec ovh sen öppnar så ska det funka.

hmm... Konstigt.

Sorry då kan jag inte hjälpa :(

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

???

Du är vell längst ner i templet och ska para ihop 2 kartor?

Konstigt men det borde funka.

Man kollar på kartan man ska kopiera och stänger ds luckan i några sec ovh sen öppnar så ska det funka.

hmm... Konstigt.

Sorry då kan jag inte hjälpa :(

jag var på den första när man skulle göra ett timglas men tack ändå

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 5 månader senare...
  • Skapa ny...