Hoppa till innehåll

Master Ball

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

tack

en sak till: många på forumet pratar om att trada på internet. funkar det med en gameboy advance? och i så fall hur???

ursäkta men är det någon som säljer ett fire red,leaf green eller pokemon XD gale of darkness?

Redigerat av wanttoknow
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 40
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

ok tack. när man ska köra E4 på saphire, ungefär vilken level ska ens pokemon vara i för att det ska gå?

räcker 55?

kan någon också ge ett tips på vilka sorters pokemon man borde ha med sig när man kör E4?

Nej ifall man har bra räcker 77 typ men dåliga behövs en lvl 100 typ och massor med revive och full restore.

tack

en sak till: många på forumet pratar om att trada på internet. funkar det med en gameboy advance? och i så fall hur???

ursäkta men är det någon som säljer ett fire red,leaf green eller pokemon XD gale of darkness?

Jag säljer gale of darkness

Och starta om spelet och skaffa masterball sen ska du kopiera den så du har nåra stycken (om du har emerald).

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok tack. när man ska köra E4 på saphire, ungefär vilken level ska ens pokemon vara i för att det ska gå?

räcker 55?

kan någon också ge ett tips på vilka sorters pokemon man borde ha med sig när man kör E4?

Jag tränar bara min starter och när jag är vid ligan är den ungefär i 76. E4:an på Ruby/Sapphire är pissenkla!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

jag ska försöka klara battle tower och undrar om det här är ett bra team:

gyarados(som kan thunder)

donphan

machamp

och en till sak exakt vilka legendariska pokemon kan fånga i pokemon saphire?

Redigerat av wanttoknow
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag ska försöka klara battle tower och undrar om det här är ett bra team:

gyarados(som kan thunder)

donphan

machamp

och en till sak exakt vilka legendariska pokemon kan fånga i pokemon saphire?

Du kan fånga Rayquaza,Kayogre och mew. Men du måste ha någon Ticket för att möta mew.

Men dom har inte den Event mer.

Så du kan byta till dig mew eller använda Action Reply.

Redigerat av Moonlamp
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...