Linda90 Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Man kan också fånga regirock, regice och registeel. Fast jag kommer inte ihåg hur man gjorde för att göra det xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Jag vet. Du behöver Wailord, och någon konstig brun fisk som du hittar under vatten och diglet. Då kommet ingångarna att öppna sig. Sedan ska du göra speciella steg vid alla grottor och sen ska du göra Flash hos registeel efter stegen och Rock Smash hos Regirock. Och hos Regice räcker det bara med dom speciella stegen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Jag vet. Du behöver Wailord, och någon konstig brun fisk som du hittar under vatten och diglet. Då kommet ingångarna att öppna sig. Sedan ska du göra speciella steg vid alla grottor och sen ska du göra Flash hos registeel efter stegen och Rock Smash hos Regirock. Och hos Regice räcker det bara med dom speciella stegen. Man måste inte ha Diglett, men man måste ha en Pokémon som kan Dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 7 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2009 Jag vet. Du behöver Wailord, och någon konstig brun fisk som du hittar under vatten och diglet. Då kommet ingångarna att öppna sig. Sedan ska du göra speciella steg vid alla grottor och sen ska du göra Flash hos registeel efter stegen och Rock Smash hos Regirock. Och hos Regice räcker det bara med dom speciella stegen. Man måste inte ha Diglett, men man måste ha en Pokémon som kan Dig. Ja, men det är bra om man har diglet vet inte varför. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wanttoknow Skrivet 9 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2009 de har jag redan fångat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wanttoknow Skrivet 10 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 (redigerat) en sak är det nån som bor i finspång eller norrköping eller i närheten? jag bor i finspång Redigerat 10 Juli 2009 av wanttoknow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 10 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 en sak är det nån som bor i finspång eller norrköping eller i närheten? jag bor i finspång Antagligen inte.. o_o Det är kul att fånga de tre legendariska Regi-pokémonarna. Sjukt kul : ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wanttoknow Skrivet 20 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 (redigerat) jag har klarat battle tower med gyrados, donphan och kadabra. (hade ingen å trada med för att få alakazam) vad ska man göra efter att man klarat den? ska man bara fånga alla pkmn eller är det något mer? sista frågan är det värt att köpa ds och Diamond elr pearl? Redigerat 20 Juli 2009 av wanttoknow Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 20 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juli 2009 Har du "klarat" Battle Tower (7 strider) eller klarat det på riktigt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wanttoknow Skrivet 25 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2009 hur klarar man det på riktigt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 25 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juli 2009 Det finns inget riktigt "klara", men när man klarar av 100 strider i rad får man något bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wanttoknow Skrivet 26 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2009 hur gör man för att köra 100 strider i rad? det blir ju automatiskt 7 när man pratar med tjejen som står där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg