Låtar Du Ska Ha På Din Begravning
River of Tears med clapton
haha, borde man kanske ha thåström på sån begravning ;)
skulle ju lätt bli, fanfanfan eller alla vill till himlen isåfall.
EDIT
Jag lägger till låten från Flea Market Montgomery på listan.
The Clash - Complete Control
Det har jag aldrig tänkt på.
Kanske inte borde säga detta, men jag skiter fullkomligt i begravningar. Jag har ingen respekt för de döda, och min åsikt om det är: är de döda så är de, gråt får dem inte att komma tillbaka.
Crying wont bring them back, so why cry?
Så du skulle inte bli ledsen om t.e.x. din mamma dog?
↗ till inläggetKanske inte borde säga detta, men jag skiter fullkomligt i begravningar. Jag har ingen respekt för de döda, och min åsikt om det är: är de döda så är de, gråt får dem inte att komma tillbaka.
HAHAHAHAHAHHA! vad fan vare där om då, menar du allvar? :lol:
äre du som är hårding här elle, patetiskt. .____.
↗ till inläggetDu har klarat av att sticka ut ännu en gång. Brukar du se ut som ett stenansikte på begravningar eller? Skulle inte tro det.Kanske inte borde säga detta, men jag skiter fullkomligt i begravningar. Jag har ingen respekt för de döda, och min åsikt om det är: är de döda så är de, gråt får dem inte att komma tillbaka.
Koran.
Jackson 5 - I'll be there.
TechnoLover: Yet again you fail.
↗ till inläggetHaha, det var dock det mest övergjorda och sämsta försöket till... vad det nu är du håller på med- Och helt orelevant också. Tråden handlar ju om vilken musik du vill ska spelas på din begravning, inte vilka du vill ska gråta lol.Kanske inte borde säga detta, men jag skiter fullkomligt i begravningar. Jag har ingen respekt för de döda, och min åsikt om det är: är de döda så är de, gråt får dem inte att komma tillbaka.
Att du inte har någon respekt för det döda chockar mig inte alls, det hade man ju nästan väntat sig av dig.
↗ till inlägget↗ till inläggetHaha, det var dock det mest övergjorda och sämsta försöket till... vad det nu är du håller på med- Och helt orelevant också. Tråden handlar ju om vilken musik du vill ska spelas på din begravning, inte vilka du vill ska gråta lol.Kanske inte borde säga detta, men jag skiter fullkomligt i begravningar. Jag har ingen respekt för de döda, och min åsikt om det är: är de döda så är de, gråt får dem inte att komma tillbaka.
Att du inte har någon respekt för det döda chockar mig inte alls, det hade man ju nästan väntat sig av dig.
Undra om hans respekt för döda är synonym med hjärndöda, då har han nog inte mycket respekt för sig själv :visslar: :rolleyes: :rolleyes:
hmmm svårt val antingen
Village People - Y.M.C.A.
Dope - Die Motherfucker die
Skojja bara....
Har ingen aning faktiskt är hitills bara 15 och vem vet vad mer för sorts musik/låtar som kommer komma i framtiden.
Nu har jag bestämt mig...
Slipknot - No Life
Slipknot - My Plague
Metallica - One
Metallica - Fade To Black
Metallica - Nothing Else Matters
Metallica - Fade To Black
Guns N Roses - Sweet Child O Mine
=)