Lynott Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Skrivet 26 Juni 2009 http://open.spotify.com/track/1lPZxIxiolmsRWHwmAEKaC skulle vara en fin låt också Citera
bmth Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Skrivet 2 Juli 2009 haha, borde man kanske ha thåström på sån begravning ;) skulle ju lätt bli, fanfanfan eller alla vill till himlen isåfall. Citera
TechnoLover Skrivet 2 Juli 2009 Rapport Skrivet 2 Juli 2009 (redigerat) EDIT Redigerat 3 Juli 2009 av TechnoLover Citera
Fruktnystan Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Skrivet 4 Juli 2009 Jag lägger till låten från Flea Market Montgomery på listan. Citera
Gäst 40200 Skrivet 4 Juli 2009 Rapport Skrivet 4 Juli 2009 Min begravning ska börja med denna sen die mauer Citera
TechnoLover Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Skrivet 6 Juli 2009 Kanske inte borde säga detta, men jag skiter fullkomligt i begravningar. Jag har ingen respekt för de döda, och min åsikt om det är: är de döda så är de, gråt får dem inte att komma tillbaka. Crying wont bring them back, so why cry? Citera
Gäst Cakeguy Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Skrivet 6 Juli 2009 Så du skulle inte bli ledsen om t.e.x. din mamma dog? Citera
bmth Skrivet 6 Juli 2009 Rapport Skrivet 6 Juli 2009 Kanske inte borde säga detta, men jag skiter fullkomligt i begravningar. Jag har ingen respekt för de döda, och min åsikt om det är: är de döda så är de, gråt får dem inte att komma tillbaka. Crying wont bring them back, so why cry? HAHAHAHAHAHHA! vad fan vare där om då, menar du allvar? :lol: äre du som är hårding här elle, patetiskt. .____. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.