csjohan Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 Jag har 2 frågor :D 1 Hur lägger man till npc på gmod 9 2 Vilken mapp lägger man in mods/adons i och varför funkar inte alla ?? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msa Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 Jag har 2 frågor :D 1 Hur lägger man till npc på gmod 9 2 Vilken mapp lägger man in mods/adons i och varför funkar inte alla ?? :S 1: menar du att man ska spawna en eller ladda ned nya npcs?2: i addons mappen såklart, och dom funkar inte för att det är gmod 9 och i det så funkar nästan ingen addon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
csjohan Skrivet 14 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 Lägga till nya . och så undrar jag var kan man ladda ner mods ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msa Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2009 Lägga till nya . och så undrar jag var kan man ladda ner mods ??garrysmod.org Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
csjohan Skrivet 15 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Okej Tack :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg