csjohan Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 När jag ska spela portal så efter ett tag så kommer det upp en skylt där det står'' Instruktion på '' 0x10bc13f2'' Refrerade till minnet på '' 0x1f563644'' Det gick inte att utföra enn minnes åtgärd följande fel '' The memory could not be read '' Snälla Hjälp mig med felet !!! :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2009 Har du testat att dra ned inställningarna i portal? Så dom inte är på fullt. Kan vara så att du har för lite minne också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
csjohan Skrivet 15 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Aa Har gjort det och tagit bort onödiga saker men nu kommer det upp att Det har stört ett problem och måste Avslutas :S Och det händer på första banan när man ska gå ut från rummet . Snälla hjälp mig vill så gärna spela Portal :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg