DonaldDuck Skrivet 13 Juni 2009 Rapport Skrivet 13 Juni 2009 Hej, igår laddade jag ner WAR - trialn och efter att ha patchat det mesta & installerat helt klart ska jag nu öppna spelet, jag testar via WAR.exe men då måste jag tydligen använda warpatch.exe, klickar på den. Men då kommer dte bara ett error upp "the patch client was unable to retrieve the file patcher-goa.prod.sig from the patch server, please try the patch operation again in a short while" jag har väntat runt 18 timmar men funkar fortfarande inte, har googlar utan att hitta en lösning. Kan nån hjälpa mig? Citera
DaVuD Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Skrivet 14 Juni 2009 Hej, igår laddade jag ner WAR - trialn och efter att ha patchat det mesta & installerat helt klart ska jag nu öppna spelet, jag testar via WAR.exe men då måste jag tydligen använda warpatch.exe, klickar på den. Men då kommer dte bara ett error upp "the patch client was unable to retrieve the file patcher-goa.prod.sig from the patch server, please try the patch operation again in a short while" jag har väntat runt 18 timmar men funkar fortfarande inte, har googlar utan att hitta en lösning. Kan nån hjälpa mig? Jag hade också detta problem när jag hade istallerat detta, kommer ej ihåg 100% hur jag gjorde för att bli av med det, men du kan testa att gå in i brandväggsinställningar, och lägga till både WAR.exe och WARpatch.exe som undantag... funkar inte detta kan du testa att installera om spelet, eller gå in på WARs hemsida och kolla FAQS, funkar inte detta kan du skriva till goa team, oxo på deras hemsida... kommer ej ihåg vad det heter men ligger någon stans under support. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.