JePPe9 Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Skrivet 14 Juni 2009 Hej kan någon säga hur jag lägger till spel till min egna sida? ingen HTML eller nåt sånt skit! Citera
laynus Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Skrivet 14 Juni 2009 Hej kan någon säga hur jag lägger till spel till min egna sida? ingen HTML eller nåt sånt skit!då kan jag säga lycka till för du behöver html för att lägga in spelen! Här har du så du kan fixa! Citera
Gäst Crazyshit Skrivet 14 Juni 2009 Rapport Skrivet 14 Juni 2009 Hej kan någon säga hur jag lägger till spel till min egna sida? ingen HTML eller nåt sånt skit! Förväntar du dig att det ska finnas en knapp som fixar allting åt dig? Du måste använda HTML för att lägga in spel. Lär dig HTML så har du fixat det :) Citera
PunkArne Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Skrivet 15 Juni 2009 Hej kan någon säga hur jag lägger till spel till min egna sida? ingen HTML eller nåt sånt skit! Förväntar du dig att det ska finnas en knapp som fixar allting åt dig? Du måste använda HTML för att lägga in spel. Lär dig HTML så har du fixat det :) Han kanske menar windows-spel. Då är ni ute på helt fel spår. Jag tycker den information vi fått är bristfällig. Jag vill ha mer! Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.