Gäst IntellarN Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 hejsan! Jag har precis tagit tillbaka mitt runescape konto som har varit stulet i ungefär 3 månader. Så vad gör jag nu för att det inte ska bli stulet igen? Adda anteds2 på runescape :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Hur blev det stulet? Btw addar dej jag är Gman da noob. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IntellarN Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Hur blev det stulet? Btw addar dej jag är Gman da noob. ingen aning troligen keylogger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Sätt svår lösen och recovery questions. Och ladda inte ner saker som du inte vet vad det är :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IntellarN Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Sätt svår lösen och recovery questions. Och ladda inte ner saker som du inte vet vad det är :P det är det jag har gjort. Räcker det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Byt lösenord. Sätt recovery question. Aktivera din e-mail på ditt konto. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 (redigerat) Det första du måste göra är att byta lösenord sen måste du ändra recovery questions. Om du nu spelar på private servers så kan det vara därför det blev stulet från början. Och skriv aldrig ditt lösenord på någon annan sida än RuneScape (FunOrb går också eftersom JaGex äger båda). Redigerat 15 Juni 2009 av Bakar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IntellarN Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 okej jag har gjort allt som ni har sagt. Kommer han kunna ta tillbaka konto som tog de från början? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 15 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2009 Om han har bytt recoverys etc så är det möjligt eftersom de inte byts förrän 2 veckor eller något sådant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst skicrosser Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Scanna HELA datorn från virus, sätt nytt ett nytt lösenord, Recovery Answers och sen är det väll barar och spela :). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IntellarN Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Scanna HELA datorn från virus, sätt nytt ett nytt lösenord, Recovery Answers och sen är det väll barar och spela :). aa tack jag är inte dum i hela huvudet :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Som alla andra säger sätt ett svårt pass och nya recoverys Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg