Teenz Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 (redigerat) Hej, jag köpte nyss pokemon platinum. Men... När jag ska använda action replay så står det unknown game. Plzz help Redigerat 16 Juni 2009 av Draghon Onödig bifogad fil...//Draghon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zoroark Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 haha du har använt action replay på ett annat spel ta bort filerna på det spelet för att använda action replay med platinum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 haha du har använt action replay på ett annat spel ta bort filerna på det spelet för att använda action replay med platinumLol? Man måste lägga in koder för Platinum också... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teenz Skrivet 18 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Vad är det för kod? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 Vad är det för kod?Det beror på vilket fusk du vill använda. Varje fusk är en kod. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KingOni Skrivet 18 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2009 koppla bara in den i datorn och installera programmet som kom med skivan :s... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teenz Skrivet 19 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 Jag vet jag har gjort det men det krånglar som f*n det gick först sen gick det slut på batteri i datorn -.- Sen när jag försökte igen gick det ej :( :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KingOni Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 Jag vet jag har gjort det men det krånglar som f*n det gick först sen gick det slut på batteri i datorn -.- Sen när jag försökte igen gick det ej :( :( vad är det du försöker göra ens? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
contra Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 När det kommer nya spel till DS då läggs koder inte in av sig själv du måste uppgradera action replay med hjälp av skivan du fick och dess program Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg