kalle96 Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Hur kan jag få light leather på något annat ställe än acutoin house(eller hur det nu stavas <_< ? Behöver det för att göra ett svärd :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Hur kan jag få light leather på något annat ställe än acutoin house(eller hur det nu stavas <_< ? Behöver det för att göra ett svärd :) Köp av en skinner, bli skinner, eller så köper du på AH. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalle96 Skrivet 16 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Vart finns det en skiner då.Gärna någon som är nära Stormvind City :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 du fråga en vakt sen frågar du var skinner triner är och då går du dit och lär dig och sen går du och köper en skinning knife och sen går du utanför stormwind och dödar djur sen skinnar du dem Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Vart finns det en skiner då.Gärna någon som är nära Stormvind City :P Fråga en guard in SW efter Skinner i Proffesions eller Leatherworker så är skinnern där, men Det du måste göra är att lära dig skinna sen lvla upp den till nog för Light Leather genom att skinna typ Critters, sen får du dina light leathers. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalle96 Skrivet 16 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Går det inte att köpa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Går det inte att köpa?På AH Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalle96 Skrivet 16 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Vad händer med dom andra proffesions då da när jag gör skiner grejen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 dom måste du ta bort då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 dom måste du ta bort dåIaf ett Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kalle96 Skrivet 16 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Men sedan om jag vill köra den proffesionen kommer den vara på samma level då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 Men sedan om jag vill köra den proffesionen kommer den vara på samma level då?Nej, du börjar om från 1 då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg