Hoppa till innehåll

Censur, Vad Är Din Åsikt?


SURF
 Dela

Anser du att censuren bör tas bort från forumet?  

77 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Varför klagar ni på censuren? Gör ju forumet mycket trevligare. Plus att jag misstänker att skulle censuren inte funnits skulle jag inte fått vara kvar här speciellt länge ;) f*n tycker jag dock ska ändras, då jag använt ordet med annan innebörd än svordom.

Det är ingenting som blir trevligare av att man tar bort en bokstav i svordomen, ser bara dumt ut. Dessutom är svordomar bara starka adjektiv.

 

om du tycker det är jobbigt så varför är du då här?
Är det här den första internetsidan du besöker? Vad f*n tror du att fuska.se-forumet är här för om man inte får ge förslag/diskutera förbättringar för sidan? *Sigh*
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 84
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst Kontroll

Du begär mycket kontroll, det är inte så enkelt..

 

Jag vet att det inte är så enkelt för fan!

 

 

Spelar väl ingen roll om den är kvar eller inte, bara jobbigt då "f*n" kan användas på mer än ett sätt i ett ord.

Ser mer moget ut utan därimot.

Däremot* Och nej, ser ju mindre moget ut med en massa svordommar.

 

Mr.Man

 

 

Enligt min åsikt så när jag ser följande "f*n också" så tänker jag, "aha, detta forum är fyllt av 10år gamla pojkar som inte kan tolerera svordomar för annars blir det buhu och polissamtal.

 

Du ljuger och det vet jag din jävla P10 hatare!

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Crazyshit

Spelar väl ingen roll om den är kvar eller inte, bara jobbigt då "f*n" kan användas på mer än ett sätt i ett ord.

Ser mer moget ut utan därimot.

Däremot* Och nej, ser ju mindre moget ut med en massa svordommar.

Mr.Man

 

 

Enligt min åsikt så när jag ser följande "f*n också" så tänker jag, "aha, detta forum är fyllt av 10år gamla pojkar som inte kan tolerera svordomar för annars blir det buhu och polissamtal.

 

Du ljuger och det vet jag din jävla P10 hatare!

 

Börjar du bråka med mig så får jag damp på dig.

 

Din signatur passar ju dig rätt bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker censuren är bra. De unga i samhället skall inte behöva utsättas för det moraliska förfall som svordomar innebär. Ord som f*n är inte bara moraliskt tveksamma, de är även en skymf mot Gud.

 

Därför tycker jag att vi skall ha kvar censuren. Det behövs fler storebröder här i världen som kan hjälpa till i kampen att skydda barn från ogudfruktighet och det moraliska förfall som svordomar, naket och våld innebär.

 

Fram för mer censur på internet, i filmer och på tv!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Mindtwistah

Jag tycker censuren är bra. De unga i samhället skall inte behöva utsättas för det moraliska förfall som svordomar innebär. Ord som f*n är inte bara moraliskt tveksamma, de är även en skymf mot Gud.

 

Därför tycker jag att vi skall ha kvar censuren. Det behövs fler storebröder här i världen som kan hjälpa till i kampen att skydda barn från ogudfruktighet och det moraliska förfall som svordomar, naket och våld innebär.

 

Fram för mer censur på internet, i filmer och på tv!

:V
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min åsikt är ju att forumet utifrån sett blir svordomsfritt.

Tänk alla sökmotorer som finns. Med google kommer inte fuska.se att associeras med dessa svordomar utan stjärnor i sig.

 

Och om det dessutom är fult med stjärnor så är det också bra, då kanske folk undiver orden. Jag tycker det är barnsligt att svära. Om man nu inte skulle ta illa upp är det väl ändå onödigt från första början att orden skrivs?

Varför skulle svordomar vara barnsliga? Jag ser vuxna som använder det som vilka ord som helst.

Man gör det för att förstärka det man säger.

 

Svordomar är barnsliga då man inte skyler sitt kassa ordförråd. Vuxna som använder svordomar uppfattas som mindre seriösa än de som inte använder dem. Dessutom finns det massa andra ord som kan användas för att "förstärka".

 

Tillägg: i filmer är det bara tuffa amerikaner och lodisar som använder det. :P

Redigerat av PunkArne
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min åsikt är ju att forumet utifrån sett blir svordomsfritt.

Tänk alla sökmotorer som finns. Med google kommer inte fuska.se att associeras med dessa svordomar utan stjärnor i sig.

 

Och om det dessutom är fult med stjärnor så är det också bra, då kanske folk undiver orden. Jag tycker det är barnsligt att svära. Om man nu inte skulle ta illa upp är det väl ändå onödigt från första början att orden skrivs?

Varför skulle svordomar vara barnsliga? Jag ser vuxna som använder det som vilka ord som helst.

Man gör det för att förstärka det man säger.

 

Svordomar är barnsliga då man inte skyler sitt kassa ordförråd. Vuxna som använder svordomar uppfattas som mindre seriösa än de som inte använder dem. Dessutom finns det massa andra ord som kan användas för att "förstärka".

 

Tillägg: i filmer är det bara tuffa amerikaner och lodisar som använder det. :P

 

svordomar är knappast barnsliga, finns förmodligen fler här i världen som svär än som inte svär..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min åsikt är ju att forumet utifrån sett blir svordomsfritt.

Tänk alla sökmotorer som finns. Med google kommer inte fuska.se att associeras med dessa svordomar utan stjärnor i sig.

 

Och om det dessutom är fult med stjärnor så är det också bra, då kanske folk undiver orden. Jag tycker det är barnsligt att svära. Om man nu inte skulle ta illa upp är det väl ändå onödigt från första början att orden skrivs?

Varför skulle svordomar vara barnsliga? Jag ser vuxna som använder det som vilka ord som helst.

Man gör det för att förstärka det man säger.

Svordomar är barnsliga då man inte skyler sitt kassa ordförråd. Vuxna som använder svordomar uppfattas som mindre seriösa än de som inte använder dem. Dessutom finns det massa andra ord som kan användas för att "förstärka".

 

Tillägg: i filmer är det bara tuffa amerikaner och lodisar som använder det. :P

 

svordomar är knappast barnsliga, finns förmodligen fler här i världen som svär än som inte svär..

 

Obildade låter bättre då? Det kanske är bättre än "barnslig", eller "wannabe-coolig".

Varför skulle det vara mindre barnsligt att svära bara för att många gör det? Är det inte olagligt att ladda ner upphovsrättsskyddade verk bara för att "alla" gör det?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst member

jag tror bara det är en tidsfråga innan alla på forumet kan trixet hur man skriver fa­n, jä­vlar och he­lvete. skrota/gör valbar censur.

Jag kan inte skriva f*n ;D Redigerat av member
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...