💬
Logga in
Fuska.se

Censur, Vad Är Din Åsikt?

84 svar · startad

Nivå 9 · Veteranfuskare

jag tycker att admin ska fixa på saker som verkligen behövs :).

om man nu inte vill ha censuren så använd som dave, eller skriv något före..

vafan

:)

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Som vadå?
Nivå 9 · Veteranfuskare

http://www.fuska.se/forum/Uppdateringar_Un...li-t119804.html

där har du en massa bra saker, och mindre bra saker! :)

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #64
↗ till inlägget

om man nu inte vill ha censuren så använd som dave, eller skriv något före..

vafan

:)

Det är bara att avaktivera ett filter i administrations-kontrollpanelen. Tro mig, jag vet.
2 Jul 2009
Nivå 1 · Novis

Kommer den här omröstningen leda någon vart?

Eller har Admin sagt sitt i föra tråden?

Jag bara undrar, och är nyfiken på vad som viskas :lol:

Dock så är jag emot censur som mitt slutliga svar, då det finns olika skäl (Har skrivit i tidigare inlägg)

[EDIT]

Såg att jag hade skrivit "för" när jag menade emot, jag har inte ändrat för att admin har tagit bort censuren. Du kan se i mina tidigare inlägg vad jag har skrivit bla.

Senast ändrad:

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Förhoppningsvis. Det är ju tragiskt om 6 personer utan argument kan vinna över majoriteten.
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Förhoppningsvis. Det är ju tragiskt om 6 personer utan argument kan vinna över majoriteten.

det här är fuska.se, här är allt möjligt...
Nivå 12 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

Dock så är jag för censur som mitt slutliga svar, då det finns olika skäl.

Förmodligen inte. Admin vill skydda fuskas unga medlemmar från hemska ord så som f*n och j*vlar. Dessutom så har han redan sagt nej en gång. Gud förbjude att han skulle kunna ändra sig! :o

Dessutom. Fråga: Ord som f*n censureras på grund av att det finns yngre medlemmar här. Hur kan det då vara tillåtet att diskutera huruvida analsex är skönt eller inte, och hur man bäst mördar oskyldiga i X spel? Jag menar, vilket är värst?

"f*n också, precis när jag skulle spara spelet så kraschade det :( "

eller

"Det är skitcoolt att kn*lla med horor i GTA och sedan skjuta dom i knäskålen så dom inte kan fly. Sedan stampar man dom i huvudet tills dom dör så att man kan sno deras pengar :D "

Senast ändrad:

Nivå 9 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Förmodligen inte. Admin vill skydda fuskas unga medlemmar från hemska ord så som f*n och j*vlar. Dessutom så har han redan sagt nej en gång. Gud förbjude att han skulle kunna ändra sig! :o

Dessutom. Fråga: Ord som f*n censureras på grund av att det finns yngre medlemmar här. Hur kan det då vara tillåtet att diskutera huruvida analsex är skönt eller inte, och hur man bäst mördar oskyldiga i X spel? Jag menar, vilket är värst?

eller

"Det är skitcoolt att kn*lla med horor i GTA och sedan skjuta dom i knäskålen så dom inte kan fly. Sedan stampar man dom i huvudet tills dom dör så att man kan sno deras pengar :D "

han sa i en tidigare tråd att inget kommer hända, var det i förra censurtråden tro?

där sa han nej, så det kommer antagligen bli "nej" nu också.

Nivå 4 · Lärling

leia slutade inte kämpa bara för att imperiet sprängde hennes hemplanet, och kolla vem hon är nu; drottning av rymden

Nivå 8 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

eller

han sa i en tidigare tråd att inget kommer hända, var det i förra censurtråden tro?

där sa han nej, så det kommer antagligen bli "nej" nu också.

Som sagt. 6 personer. 1 argument. ("OMG HÄR FINNS JU MINDRE BARN SOM TAR SKADA!")

Oj, Guggo dödade just det! Oouuch.

Nivå 9 · Veteranfuskare

sen så då admin bestämt sig för en sak så är det omöjligt att få han att ändra sig.

Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #73
↗ till inlägget

sen så då admin bestämt sig för en sak så är det omöjligt att få han att ändra sig.

http://pici.se/pictures/NUMnePqdX.jpg
Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin

Censuren för svordomar är borta. Tänk dock på §1 - Uppförande. Grova svordomar, överdrivet med svordomar etc belönas med en varningar. Men nu kan man vara ett Frölunda-fan om man vill ;)

3 Jul 2009
Nivå 4 · Lärling
Trådstartare #75
http://pici.se/pictures/iqdNgfWNc.jpg

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Censuren för svordomar är borta. Tänk dock på §1 - Uppförande. Grova svordomar, överdrivet med svordomar etc belönas med en varningar. Men nu kan man vara ett Frölunda-fan om man vill ;)

!!!!!!!

Vårat klagande har äntligen lönat av sig =D

Nivå 1 · Novis

Jag är ett färjestad fan :D wee

Najs, var tvungen o testa.

Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

skulle du kunna lista vilka svordomar du har av-censuerat så att vi slipper se spam med folk som försöker komma på vilka som "funkar"? snela?
Nivå 3 · Lärling

Fan vad najs att censuren äntligen är borta, men gäller den för alla ord?

Nivå 41 · Överlegend Bossen Admin

Alla svordomar är "avcensurerade" nu. Men som sagt så finns regel §1.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in