Zaff Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 Tjohejsan! Alla som vill lira cod:waw med mej kan spela imorgon-kväll! =)nazi zombie eller vanligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 21 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 Tjohejsan! Alla som vill lira cod:waw med mej kan spela imorgon-kväll! =)nazi zombie eller vanligt? Hehe, båda om du vill. adda mej, jojjen21 på psn. Har du MapPack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zettan Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 Tjoo allihopa. va ett tag sen man va inne på fuska :) om någon vill köra cod 4 ,Littlebigplanet eller killzone 2 nån gång så e de bara att adda min psn: Zettan ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 Tjoo allihopa. va ett tag sen man va inne på fuska :) om någon vill köra cod 4 ,Littlebigplanet eller killzone 2 nån gång så e de bara att adda min psn: Zettan ;)Addar dej för CoD 4 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 23 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 Nån som orkar lira cod5 med mej nu? =9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 Tjoo allihopa. va ett tag sen man va inne på fuska :) om någon vill köra cod 4 ,Littlebigplanet eller killzone 2 nån gång så e de bara att adda min psn: Zettan ;) Addar dig nog för LBP ;P Har inte skaffat Killzone 2 än. Köpte precis Assassins Creed xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2009 Tjohejsan! Alla som vill lira cod:waw med mej kan spela imorgon-kväll! =) nazi zombie eller vanligt? Hehe, båda om du vill. adda mej, jojjen21 på psn. Har du MapPack? Naj har inte köpt map-pack <.< gillade inte cod waw särskilt mkt.. Bara det otroligt roliga nazi zombie mode men den nya mappen verkar lite.. meh. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 27 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2009 Tjohejsan! Alla som vill lira cod:waw med mej kan spela imorgon-kväll! =) nazi zombie eller vanligt? Hehe, båda om du vill. adda mej, jojjen21 på psn. Har du MapPack? Naj har inte köpt map-pack <.< gillade inte cod waw särskilt mkt.. Bara det otroligt roliga nazi zombie mode men den nya mappen verkar lite.. meh. :P Den nya zombie-mappen är lätt mycket bättre än den första :D Mycket mera vapen, Perks-a-cola machines, Hell Hounds. engelska ftw ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Diskmedel Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 Någon som vill köra igenom Resident Evil 5 på Professional med mig ikväll :)? Eller iaf börja. Headset är ett plus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 10 Juli 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2009 Shit vad inaktiv tråden blev. Jaja, är inne på psn och vill lira med folk ifrån fuska.se på cod 5 imorrn? (Idag tekniskt sett) Är inne ifrån 14-18 ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Jag har inget roligt spel som man kan köra online med liksom.. Men jag har följande spel: Cod 4 Gta IV The Godfather 2 Nhl 09 Fifa 08 Nba 2K9 Cod 3 + 12 andra. som är tråkiga online :D Mitt PSN namn står här I I I I I V Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonathan_94 Skrivet 3 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2009 Kolla in min tråd om CoD4 spelkväll i Turneringar/Klaner-forumet. All info finns där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.