💬
Logga in
Fuska.se

Kul Att Göra Med Datorn?

130 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #101
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Kasta ut datorskärmen ut från fönstret.

Det är skit kul.

:o

Vad är det för datorskärmar på din skola? (Tror du är sarkastisk men undrar ändå xD)

Vi har gamla tjockskärmar.

Svarade de på din fråga?

Japp.

Om ni inte vill göra som jag sa innan med cmd kan ni göra såhär:

@echo off

command

@echo on

spara som .bat fil. Jag och min kompis i min gamla klass har tyska (olika grupper) men idag var en lärare sjuk så vi var 1 stor grupp. Då hade vi dator. Då lekte vi lite med cmd hehe :P

Nivå 0 · Nykomling Knark

Gå in på meatspin på någons dator, dra ut musen och tangentbordet, och vrid upp skärmen mot resten av klassen :)

5 May 2010
Nivå 0 · Nykomling

ladda ner virs of doom och sätt den i nån fil som gör att den dyker upp så fort man startar datorn. reaktionen är skitkul.

7 May 2010
Nivå 0 · Nykomling

Gå in på meatspin är säkert uppskattat av läraren :gitarr:

9 May 2010
Nivå 0 · Nykomling

Gör ett textdokument och gör så här

msgbox"skriv vad du vill ska poppa upp här"

och kopiera den en jävla massa gånger. (får bara vara en per rad) Och spara som Hemligt Dokument.vbs

Den som har datorn kommer antagligen bli nyfiken och bli attackerad av en jävla massa popups.

Kasta ut datorerna genom fönstret, En klassiker.

11 May 2010

Starta någon porrfilm, sedan stänga av skärmen och ljudet och gå därifrån. Reaktionen på näste man som kommer kommer vara prislös. XD

12 May 2010
↗ till inlägget

Gör ett textdokument och gör så här

msgbox"skriv vad du vill ska poppa upp här"

och kopiera den en jävla massa gånger. (får bara vara en per rad) Och spara som Hemligt Dokument.vbs

Den som har datorn kommer antagligen bli nyfiken och bli attackerad av en jävla massa popups.

Eller någonting i stil med:

msgbox"SPAM",89,"SPAM"

do

msgbox"SPAM",89,"SPAM"

loop

den koden gör att rutan aldrig försvinner, så länge man inte tar Ctrl-Alt-Del och avslutar.

Gå in i anteckningar och spara detta som typ Hemligt.vbs

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

msgbox"SPAM",89,"SPAM"

do

msgbox"SPAM",89,"SPAM"

loop

Ändrade lite i den:

msgbox"Du har fått 1 nytt virus.",89,"Hej ^^"

do

msgbox"MOHAHAHAHA",89,"¤___¤"

loop

^_^

19 May 2010

starta igång en riktigt hårdporrfilm och dra ut både mus och tangentbord. eller så kan man ge den ett riktigt virus/trojan.

22 May 2010
Nivå 0 · Nykomling

1. Dra ner en porrfilm på ett USB-minne hemma.

2. Säg farväl till USB-minnet (läraren beslagtar nog det).

3. Sätt USB-minnet bakom datorn (inte i framluckorna så det syns) när ingen ser.

4. Starta filmen med hötalare av och mus + tangentbord urdraget.

5. Vänta på att någon ska använda datorn.

6. Se reaktionen.

B)

http://img.chan4chan.com/img/2009-08-18/1250562711135.jpg

EDIT: Bilden

Senast ändrad:

26 May 2010
Nivå 0 · Nykomling

skriver 1+1=10 50 gånger per gång jag e på datan :D

Nivå 0 · Nykomling

Gå in på 1227 då kan man inte trycka ner xD

27 May 2010
↗ till inlägget

Gå in på 1227 då kan man inte trycka ner xD

för mig gick det lätt tack vare no script

29 May 2010
Nivå 0 · Nykomling

Windows Tangenten + R

Skriva in följande;

Shutdown -s -t 10000 -c "Ursäkta, men jag upplever att den här datorn kanske vill ha ett liv jag stänger av den nu"

Och bara gå därifrån.

1 Jun 2010
Nivå 0 · Nykomling

En i våran klass råkade fan radera hårddisken på frökens dator, efter det har ingen suttit vid en dator.. :P

11 Jun 2010
Nivå 0 · Nykomling

Ibland får vi sitta vid datorerna det finns några program som t.ex Paint o Chefrens Pyramid(ett matte spel) men man får inte spela på nätet får det är alltid en lärare eller en skvallrare som håller koll på en.

Senast ändrad:

en gång tog ja datorns mus o la in den i mikron på 2 minuter den såg jätte rolig efter det :)

Senast ändrad:

16 Jul 2010
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Lol jag går första ring och vi har installerat wc3 , wow , cs på skolans nätvärk, Skit roligt, men då och då finner dem filerna och dem tas bort, Men riktigt roligt då vi får använda datorerna på rasterna och sitta vid msn under lektion :) bästa linjen ever :) Vi får även lana efter skoltid, med lärarens tillåtelse, då måste spelen vara på usbsticka men ända bästa skolan i världen,

Världens bästa skola skulle vara om de lärt er att stava ordentligt också.

Hehe, det var min svenska på den tiden som sög riktigt p.g.a. min dyslexi. Men nu så har jag jobbat hårt och språket är mycket bättre.

26 Jul 2010
Nivå 0 · Nykomling

när personen bredvid går bort kan man j skriva in porr på google och trycka på den högst upp.... har däremot inte gjort det.... skulle bli dödad.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in