PotTe Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 Hejsan, när jag ska upp till "mario teleporten" Så kommer jag inte upp ;( HAr någon ett tips Såhär ser det ut när jag ska upp: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst member Skrivet 19 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2009 (redigerat) Hejsan, när jag ska upp till "mario teleporten" Så kommer jag inte upp ;( HAr någon ett tips Såhär ser det ut när jag ska upp: LOL. Man ser ju inte direkt vad du menar. Och vilken map är det? Redigerat 19 Juni 2009 av member Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 Snälla det skulle vara mycket lättare att förstå om du beskriver mer och skriver vilken map du kör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PotTe Skrivet 20 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 Snälla det skulle vara mycket lättare att förstå om du beskriver mer och skriver vilken map du kör. surf_ski_2 Är det lättare att svara nu, Lr ???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PotTe Skrivet 21 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 EDIT: Snallä säg hur man kommer upp, om man behöver röra musen på en specielt sätt, eller om man måste ducka och "attackera" med knifen ?? Snälla säg hur man kommer upp, så fort som möjligt, för jag ska på lan om typ 1 vecka :P Fore bra om man kunde veta :lol:; Men nu ska jag sova :D Men svara helst endå :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 Skulle vara bättre om du förklara bättre. Vad jag vet finns det inte nån mario teleporter? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PotTe Skrivet 21 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 Nehe? Men då får jag väll låta någon annan svara ;) Men jag vill alltså komma till mario room :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst roni Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 är du korkad eller <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 Det är bara att få mer skillz på surf. När du har lärt dig hur man ska röra musen bra och hur man ska trycka och så där så kan du det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PotTe Skrivet 21 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 men jag kan inte bli bättre på att surfa på bra 6 dagar :/ Skulle vilja lära mig av någon som kan det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 men jag kan inte bli bättre på att surfa på bra 6 dagar :/ Skulle vilja lära mig av någon som kan det :P Det kvittar om någon berättar. Du måste ändå veta hur man ska hålla musen medans du surfar och så vidare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 21 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2009 asså, Jag har varit pro på den där mappen. 1# rank på flera servrar, när du hoppar ut från spawn, så ska du surf dig tills du komma till "Hörnet" till awp tower och då ska du svinga dig till dm där lilla surfarna på bredvid awp tower och sedan ta mkt fart och om du int klarar det så fortsätt. Den banan e skit enkel, om man kan den utan till, kan alla bra ställen. Träna lite grabben så klarar du det en dag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg