Gäst member Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 men jag kan inte bli bättre på att surfa på bra 6 dagar :/ Skulle vilja lära mig av någon som kan det :P Om du tränar i 2-3 dagar och spelar ganska mycket så kan du lätt lära dig att surfa till mr. Btw du kan inte fråga nån hur man gör som, för om nån berättar hur man gör så måste du ändå kunna surfa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 är du korkad eller <_< Nej men du är -.-'. Och som member sa när man vet hur man surfar och tränar mycket kan man bli pro på mappen på 2-3 dagar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zaiiko Skrivet 15 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2009 Hejsan, när jag ska upp till "mario teleporten" Så kommer jag inte upp ;( HAr någon ett tips Såhär ser det ut när jag ska upp: Ja du menar surf_ski2 på cs 1.6 och du menar alltså mario room inte mario teleporten Om du vill komma upp ditt snabbt ska du ADDA mig så kan ja visa dig :) nicke315 adda adda adda så hjälper ja dig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg