Hoppa till innehåll

Visa Din Karaktärs Status På Msn [uppdaterad!]

Rekommendera inlägg

Gäst Diskmedel
Skrivet (redigerat)

Hallå där. För er wowspelare som sitter hemma en midsommarafton som denna och spelar wow, har jag gjort ett litet program som visar era MSN-kontakter hur nördiga ni är! Perfekta nörd-programmet alltså!

Programmet byter ut din "Vad jag lyssnar på just nu-kommentar" till Class, level och location så du kan dela det med alla dina MSN-kamrater ;)

Bilder:

http://i40.tinypic.com/2h4l4s6.png

http://i42.tinypic.com/2f07rc7.png

Länk till nedladdning (uppdaterade versionen):

Klicka Här

Instruktioner Windows XP:

1. Starta WoW (och MSN såklart)

2. Ställ in i MSN att du vill visa vad du spelar från Windows Media Player

3. Starta programmet.

Instruktioner Windows Vista:

1. Starta WoW (och MSN såklart)

2. Ställ in i MSN att du vill visa vad du spelar från Windows Media Player

3. Se till att köra programmet som administratör.

Nu uppdaterad för nya patchen!

Den nya uppdateringen inkluderar:

* Nya minnesadresser för patch 3.2

* Namn på din karaktär

* Namn på din realm.

Screenshot:

http://i30.tinypic.com/2rxinab.png

Enjoy. =)

Redigerat av Diskmedel
  • Svar 36
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet (redigerat)

http://virusscan.jotti.org/en/scanresult/8...f42d656c7f824ba

[softwin BitDefender]

2009-06-19 Trojan.Generic.1648095

Endast BitDefender som hittade något. Tankas på egen risk.

Trojan Generic (som också kan gå under namnet Trojan.Generic, TrojanGeneric)är en Trojansk häst produkt som kan innehålla ett malware program eller det kan utföra aktioner i datorn som inte ens användaren vet om. Trojan Generic agerar mycket aggressivt och det kan till och med förstöra det kompletta systemet i datorn, stjäla personlig information. Ibland kan inte ens antivirus programs radera denna Trojanska häst. Trojan Generic kan verka önskvärt men i själva verket innehåller det endast ondsinta komponenter som kan orsaka stora skador i systemet. Trojan Generic kan tillåta så att andra ondsinta dator användare kan få full tillgång till datorns system genom hål i säkerhets inställningar. Trojan Generic borde lokaliseras och radera så fort som bara möjligt för din och din dators egen säkerhet.

Redigerat av Boffaroffe
Gäst Diskmedel
Skrivet

http://virusscan.jotti.org/en/scanresult/8...f42d656c7f824ba

[softwin BitDefender]

2009-06-19 Trojan.Generic.1648095

Endast BitDefender som hittade något. Tankas på egen risk.

Trojan Generic (som också kan gå under namnet Trojan.Generic, TrojanGeneric)är en Trojansk häst produkt som kan innehålla ett malware program eller det kan utföra aktioner i datorn som inte ens användaren vet om. Trojan Generic agerar mycket aggressivt och det kan till och med förstöra det kompletta systemet i datorn, stjäla personlig information. Ibland kan inte ens antivirus programs radera denna Trojanska häst. Trojan Generic kan verka önskvärt men i själva verket innehåller det endast ondsinta komponenter som kan orsaka stora skador i systemet. Trojan Generic kan tillåta så att andra ondsinta dator användare kan få full tillgång till datorns system genom hål i säkerhets inställningar. Trojan Generic borde lokaliseras och radera så fort som bara möjligt för din och din dators egen säkerhet.

Att tillägga så kan AutoIT ge falska varningar. Men lika bra att alla vet om det, litar de inte på det så är det klart man inte ska ladda ned det, hur mycket jag än hävdar att det är fritt från virus och liknande.

Gäst Diskmedel
Skrivet

Alltså, det kvarstår. Jag garanterar i princip att det inte är något virus, men programmet är ju för er egen skull, och litar ni inte på det så behöver ni ju inte heller ladda ned det ;).

Skrivet (redigerat)

Jag laddade ner det och ska scanna med norton gamer edition 2009 (ty dreamhack ;) ) och AVG, jag skriver resultaten senare

jag hittade inget virus, men min har fastnat på "spelar WoW: inte aktiv" hur ska jag fixa det? har testat starta om wow och programmet

Redigerat av addeB
Gäst Diskmedel
Skrivet

Jag laddade ner det och ska scanna med norton gamer edition 2009 (ty dreamhack ;) ) och AVG, jag skriver resultaten senare

jag hittade inget virus, men min har fastnat på "spelar WoW: inte aktiv" hur ska jag fixa det? har testat starta om wow och programmet

Kör du på retail server eller private server?

"Inte aktiv" innebär att värdet på minnesadressen för att läsa av karaktärens level har ett värde som är mindre än 1. Det betyder med största sannolikhet att det är fel minnesadress.

Och angående uppdateringar så har jag varit bannad ett tag (ett j*vla skit att warden nu upptäcker MHS, vilket var det bästa speedhacket imo), så det kommer när jag har tillgång till accountet igen.

Skrivet

Kör du på retail server eller private server?

"Inte aktiv" innebär att värdet på minnesadressen för att läsa av karaktärens level har ett värde som är mindre än 1. Det betyder med största sannolikhet att det är fel minnesadress.

Och angående uppdateringar så har jag varit bannad ett tag (ett j*vla skit att warden nu upptäcker MHS, vilket var det bästa speedhacket imo), så det kommer när jag har tillgång till accountet igen.

Nödvändigt att speedhacka? Ta flaggor i WSG?
  • Skapa ny...