Gäst Diskmedel Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Skrivet 25 Juni 2009 Nödvändigt att speedhacka? Ta flaggor i WSG? Jag tycker det är fullt nödvändigt att använda speedhack för de ändamål som inte förstör WoW-upplevelsen för andra. Men den diskussionen hör inte hemma i den här tråden.
addeB Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Skrivet 26 Juni 2009 Jag laddade ner det och ska scanna med norton gamer edition 2009 (ty dreamhack ;) ) och AVG, jag skriver resultaten senare jag hittade inget virus, men min har fastnat på "spelar WoW: inte aktiv" hur ska jag fixa det? har testat starta om wow och programmet Kör du på retail server eller private server? "Inte aktiv" innebär att värdet på minnesadressen för att läsa av karaktärens level har ett värde som är mindre än 1. Det betyder med största sannolikhet att det är fel minnesadress. Och angående uppdateringar så har jag varit bannad ett tag (ett j*vla skit att warden nu upptäcker MHS, vilket var det bästa speedhacket imo), så det kommer när jag har tillgång till accountet igen. Nej, jag kör på kazzak :S fick det att funka ett tag igen men nu står det inte aktiv igen :huh:
Gäst Diskmedel Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Skrivet 26 Juni 2009 Nej, jag kör på kazzak :S fick det att funka ett tag igen men nu står det inte aktiv igen :huh: Tack för att du informerar. Ska ta en titt på det. Du har möjligtvis inte råkat pausa programmet?
Killingspree Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Skrivet 26 Juni 2009 Coolt måste prova när jag är i sverige igen (åker hem imorgon(är i spanien)) Och jag orkar inte leta rätt på den hära så jag skriver detta inlägg
addeB Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Skrivet 26 Juni 2009 (redigerat) Jag skulle kunnat ha pausat det men i sånna fall verkar jag inte kunna starta det igen <_< lite instruktioner tack xD Och håppas du har haft en bra semester 1337gamer007 ;) Redigerat 26 Juni 2009 av addeB
Gäst Diskmedel Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Skrivet 26 Juni 2009 Jag skulle kunnat ha pausat det men i sånna fall verkar jag inte kunna starta det igen <_< lite instruktioner tack xD Och håppas du har haft en bra semester 1337gamer007 ;) Ikonen nere i högra hörnet blinkar om det är pausat. Då högerklickar du bara på det och bockar ur "Pause Script".
addeB Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Skrivet 27 Juni 2009 den började blinka när jag höger klickade och det funkar inte att blocka ur pause script :unsure:
Killingspree Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Skrivet 28 Juni 2009 den började blinka när jag höger klickade och det funkar inte att blocka ur pause script :unsure: jupp tackar som frågar Såhär är det den funkar ej när jag trycker på den så blir den pausad och ett rött kryss blinkar på den
addeB Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Skrivet 28 Juni 2009 så blir det för mig också, och den går inte att starta igen efter det
Gäst Diskmedel Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Skrivet 28 Juni 2009 så blir det för mig också, och den går inte att starta igen efter det Såhär är detden funkar ej när jag trycker på den så blir den pausad och ett rött kryss blinkar på den Starta WOW, logga in osv. Sen dubbelklickar ni på ikonen till programmet. Rör aldrig ikonen nere i högra hörnet. Börjar den på paus då eller? Annars, testa bocka ur paus, högerklicka på programmet, avsluta det, och sen starta det igen.
addeB Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Skrivet 28 Juni 2009 om jag inte rör ikonen i högra hörnet så blir det "Spelar WoW: Inte aktiv" :S och om jag rör ikonen börjar den blinka och jag kan inte bocka ur paus knappen :(
Gäst Diskmedel Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Skrivet 28 Juni 2009 om jag inte rör ikonen i högra hörnet så blir det "Spelar WoW: Inte aktiv" :S och om jag rör ikonen börjar den blinka och jag kan inte bocka ur paus knappen :( Rör den aldrig ;). Ska kolla vad som kan orsaka det.
Rekommendera inlägg